DIARY || 25


Sundays are for snapshots! This is what I've been up to the last 2 weeks:
NL: Neomie en ik gingen naar Paleis het Loo om de Grace Kelly tentoonstelling te zien. het was prachtig, het was zo'n inspirerende vrouw! helaas mochten we geen foto's maken, dus dit is alleen een selfie in de spiegel, maar het was echt heel tof! // de cow vs pig burger bij Hamburg, yummm! ik tarkteerde Roel op een etentje, omdat hij altijd mijn outfitfoto's maakt ondanks dat hij er een hekel aan heeft // eindelijk heb ik het laatste deel van The Hobbit gezien! eerst hebben we de vorige 2 films terug gekeken op mijn vrije woensdagmiddag en donderdag zagen we in de bioscoop het nieuwste deel in 3D. ik vond het wederom prachtig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er toch iets meer van had verwacht. ik vond het eind echt een beetje afgeraffeld. hebben jullie 'm al gezien? en wat vond je ervan? // nog 2 'mirrorselfies' // ooooo, dit is kleine schatje is Niek! ♥ mijn vriendin Irene is 3 weken geleden bevallen van dit wondertje, prachtig! // mijn moeder en ik in de schaduw tijdens het fotograferen van mijn outfit! // mijn nichtje Anna is terug van haar reis door Thailand en vertelde me over al haar avonturen bij The Tea Lab, onder het genot van taart en mijn lievelingsdrankje du moment: een dirty chai latte // en dit drankje is ook zooo lekker! Vedett Extra White, heerlijk op een vrijdagavond in de kroeg!
En, hoe was jouw weekend?

EN: Neomie and I went to Paleis het Loo to visit the Grace Kelly exhibition. it was wonderful, she's was such an inspiring woman! unfortunately we were not allowed to make pictures, so this is just a mirrorselfie, but it was awesome! // the cow vs pig burger at Hamburg, yummm! took my man to dinner to thank him for always making my outfit pictures, although he hates it // finally saw the final film of The Hobbit. first saw the first 2 films on a free Wednesday afternoon, then went to the movie theater on Thursday for this one. it was amazing, but at the same time I was a little disappointed. I thought the end was a bit rushed. have you seen it yet? what were your thoughts? // another mirrorselfie // and another one // ooooo, this is little cutie Niek! ♥ my friend Irene gave birth 3 weeks ago to this little miracle, wonderful! // my mum and I in the shadow, while she was shooting my outfit // my cousin Anna is back from her trip to Asia and she told me about all her adventures at The Tea Lab, while enjoying cake and my current favourite drink: a dirty chai latte // and this drink is so good as well! Vedett Extra White, delish on a fridaynight downtown!
And, how was your weekend?

Populaire posts