RECAP || OOTD 2014


NL: Wow! Vandaag is alweer de laatste dag van 2014!
Eén van de dingen die ik leuk vind aan het einde van het jaar zijn de lijstjes die overal verschijnen. De beste muziek (I love love lóve de Top 2000! Vorig jaar schreef ik over mijn top 10 allertijden, dit keer waren mijn moeder en mijn broertje aan de beurt om te schrijven over hun liefde voor muziek), een terugblik op al het nieuws (sinds 2004 kocht ik ieder jaar trouw de boeken 'Het aanzien van ...' en de afgelopen jaren heb ik ze van Roel voor kerst gekregen), en misschien wel mijn lievelings: de blogposts van mijn favoriete bloggers die terugkijken op alle outfits van het jaar!
Zelf ben ik ook maar eens de archieven ingedoken om te zien wat ik allemaal gedragen heb dit jaar en ik heb van iedere maand 1 of 2 foto's gekozen die ik het leukst vond. Dus hierbij mijn persoonlijke top 18 van outfits van 2014!
Welke vind jij het leukst? En ben je ook zo dol op al die oudejaarslijstjes?
O, en nog plannen voor vanavond?

EN: Wow! Today is the last day of 2014 already! One of the things I like about the end of the year is the lists that seem to appear everywhere. The best music all times (I love love lóve the Top 2000! Last year I wrote about my personal top 10 of all times. This year my mum and my brother had the honor to write about their love for music), a recap on the news and maybe my favorite: the posts of the bloggers I follow that are looking back on all the outfits of the year!
I dived into the archives myself to see what I was wearing this year and picked 1 or 2 pictures I liked best of each month. So here is my personal top 18 outfits of 2014!
Which one do you like best? And do you love all those old-year-lists as much as I do?
Oh, and any plans for tonight?

Populaire posts