ELINE'S MOODBOARD || GRAY MICE



Gray mice 

NL: En opeens had ik weer nieuwe inspiratie voor een moodboard op het blog van Linda. Misschien is het het weer, wat koud is en regenachtig en vooral grijs. Dit is een ode aan de grijze kleding dit seizoen. En er is niets mis met het zijn van een grijze muis, toch?


EN: And all of a sudden I had some new inspiration for a moodboard on Linda her blog. Maybe it's because of the weather, which is cold, rainy and most of the time grey right now, I made an ode to grey clothes this season. There's nothing wrong with being a grey mouse, right?

- Lien


Sources:

style.com
lacooletchic.tumblr.com
feedly.com
death.by.elocutiuon.tumblr.com
oddf.uture.tumblr.com
text: google.pt-via pinterest



NL: Hoi,
Mijn naam is Eline en ik ben één van de gastbloggers op het blog van mijn goede vriendin Linda.
Door de jaren heen heb ik veel foto's en plaatjes verzameld van het internet. Foto's die me inspireren in mijn persoonlijke stijl, hoe ik mijn huis inricht, heerlijke recepten en woorden die me raken. Ik ben een pin-aholic kun je zeggen! Pinterest is het perfecte platform voor mij om inspiratie op te doen. Mijn eigen moodboard inspireren me iedere dag. Van nu af aan deel ik regelmatig de foto's en woorden die mij inspireerden op Pinterest en vele blogs in een maandelijks item. Dus 'Linda Korner personal style blog' is mijn persoonlijke platform om deze mooie plaatjes met jou te delen. Ik hoop dat je het leuk vindt en meer nog dat het je inspireert!

EN: Hi,
My name is Eline and I’m one of the guestbloggers on the blog of my good friend Linda. Over the years I’ve been collecting images on the internet. Images which inspire me on my personal style, home decoration, delicious recipes and words that touch me. I’m a pinahololic, so to say. Pinterest is the perfect platform for me to collect all my inspiration. My own moodboards inspire me every day. From now on I will share the pictures and words that inspired me on Pinterest and a lot of blogs in a monthly item. So 'Linda Korner personal style blog' is my personal platform to share these beautiful images with you. I hope you’ll enjoy and most of all get inspired!

  

Populaire posts