STUFF I LOVE || #11


Welkom bij een nieuwe Stuff I Love! In dit item bespreek ik de leukste dingen die ik de laatste maand ben tegen gekomen. Wil jij graag een leuke ontdekking delen of ben je geïnteresseerd in een samenwerking, holla at ya girl op lindakorner83@gmail.com of Insta DM!




1. Een Rrrrrondje Rotterdam

Voor de echte Rotterdammers onder ons: hoe leuk is dit woordenboekje voor kinderen met echte Rotterdamse herkenningspunten zoals Kabouter Buttplug en de vogels die van je Bram Ladage patatje pikken?  Ik kocht het voor Jolie en nam er meteen eentje mee om als kraamcadeau te geven.
Ik kocht de mijne bij KEET en ik zag ze ook liggen bij Ver van Hier.


2. Wereldkind

Deze wereldkaart voor kinderen kocht ik voor €3,50 bij Action. Hij is enorm, maar zo leuk met alle diertjes en voertuigen en andere verwijzingen naar de landen. Ik hang 'm tijdelijk op, hij is zo aanwezig dat ik 'm voor lange termijn iets too much vind ik. Dus als Jolie erop uitgekeken is berg ik 'm weer op. En dat kan ook voor dat geld.
Voor nu is ze er nog erg content mee. Ze is er iedere avond voor het slapengaan mee bezig en kan al aanwijzen waar wij wonen.


3. Een beter milieu begint bij jezelf

Deze verszakjes kocht ik vorige maand bij Albert Heijn (2 voor €0,69) en sindsdien gaan ze altijd mee als ik weekboodschappen ga doen. Hier kun je je losse fruit in doen of bijvoorbeeld broodjes, zodat je er geen plastic zakje voor hoeft te gebruiken. Waarom ben ik daar niet eerder op gekomen? Want we willen allemaal minderen met plastic toch? 


4. Banananananas

Ik wilde al zolang een bananenplant, maar kon nooit een mooie vinden. En toen kwam mijn vriendinnetje van Lifestyle Bloemen er laatst met eentje die haar man op de veiling had gescoord. Lobi! Ik vind dat  grote planten de sfeer in huis meteen een stuk warmer maken!



5. You're one in a melon

Deze smaak Arizona is nieuw in de Nederlandse schappen. Eén slokje en ik ben in gedachten terug in Mexico. Daar dronk ik dit in 2015 namelijk al dagelijks. Net iets te zoet, maar daarom juist zo lekker!


6. Herfsttafel

Ik heb me zo'n beetje de hele zomer verheugd op het maken van deze thematafel. Want juist in de najaar zijn er zoveel dingen te verzamelen! Ik kan niet wachten tot die vol ligt met herfstvondsten.

En, zit er nog iets leuks bij voor jou deze maand?

Liefs,
Linda ❤

Populaire posts