SNAPSHOTS || 63


Hoii!! Welkom weer bij een nieuwe snapshots. Mijn blog heeft tijdens de zwangerschap en de eerste weken na de miskraam even on hold gestaan, dus ik neem jullie helemaal mee terug naar augustus. Nog even wat zon op de beeldscherm!



Boven: Zomer in een bakje. En wat een boef, he?! Hahaha.


Roel vroegere huisgenoot is geƫmigreerd naar Mexico, maar was deze zomer met vrouw en kind in Rotterdam. Jolie vond haar meteen leuk, zo schattig om ze samen te zien spelen.


En met dat prachtige weer waren we uiteraard ook op 's Gravenzande te vinden. Dit was op de laatste superwarme dag.


Ik ben niet bang voor spinnen, ik vind ze juist wel tof. Ik bedoel, wat een kunstwerken zijn die webben!
En Jolie op een random zondagmiddag, met wortelknabbels en Peppa op TV.


12 augustus vierden Roel en ik onze verjaardagen met een tuinfeestje. Het was heel gezellig en onverwachts ontzettend druk, wat een feest! De dag sloten we af met pizza in de tuin.


Bij de tandarts. Jolie ging meteen op de stoel liggen, maar kijk dat smoeltje! Ze vond het toch wel een beetje eng hihi! Gelukkig zag alles er netjes uit.
En we gingen een paar dagen naar mijn schoonouders in Enschede. Hier pasten zij op Jolie en gingen Roel en ik samen lunchen in de Twentsche Foodhallen. Op de foto glimlach ik, maar ik verging ondertussen van de misselijkheid. Iets meer dan 6 weken zwanger was ik toen.


Thee- en kruidentuintje en het leukste meisje!
En ik vind het zo mooi om te hommel in de bloemen te zien zitten. Kijk al dat stuifmeel!


Mijn moeder was een dagje in town. We hebben lekker geshopt (voor Jolie vooral, oeps!) en daarna een lekker taartje gegeten bij KEET.


Zoooooveel komkommers uit 1 moestuintje van AH. Inmiddels staat de teller op 30. Er hangen er nog 2 in, maar of die het gaan redden weet ik niet. De bladeren worden geel en gaan hangen en ik denk dat het tijd wordt om de plant te bedanken voor al zijn mooie vruchten en 'm zijn verdiende rust te gunnen.
Links: Mijn baby met haar baby!



Toen ik rust moest houden voor het hematoom, kwamen mijn moeder, schoonzusje en neefje Felix een dagje op visite om met Jolie te spelen. Wat vond ze het geweldig en gezellig!
En Roel nam een mooi bloemetje voor me mee om me wat op te vrolijken.  


Dit waren de eerste tomaatjes, maar hij staat nog steeds vol in bloei!
En deze rol papier van Ikea is echt een hit. Vinden Jolie Ć©n Gijs. :)



Oooh jongens! Eind augustus ging mijn kind voor het eerst naar school! Mijn baby is al groot genoeg voor de peuterspeelzaal, hoe bizar snel is dat gegaan?! Ik vond die eerste dag net zo spannend als zij, zeker gezien ze vorig jaar heel lang heel veel verdriet had als we haar naar de kinderopvang brachten. Maar het was even huilen bij het afscheid en om 10u kreeg ik al een telefoontje dat het zo goed ging dat ik haar ipv na anderhalf uur wennen gewoon aan het eind van de ochtend op mocht komen halen. Zo blij mee! 


En nog even wat snapshots van Twiggy en Gijssie, die zo'n beetje licht geven van al die zon! 

Wat lijkt dit allemaal al lang geleden, zeg! Volgende week zal ik de snapshots van september delen (ook voor mezelf hoor, ik gebruik mijn snapshots ook als een soort persoonlijk dagboek šŸ˜‡) en dan zijn we weer helemaal bij! Ik zit echt al helemaal in herfstmodus, jullie ook? 

Liefs,
Linda ♥

Populaire posts