SNAPSHOTS || 65



Poeh jongens, daar ben ik weer! Begin deze maand begon ik weer met goede moed met bloggen en schrijven en fotograferen, maar al snel was ik weer volledig uit het veld geslagen. Keelontsteking gevolgd door een zware griep, die overging in buikgriep, waardoor mijn verkoudheid toch weer toe nam en ik uiteindelijk weer last van mijn maag kreeg van het vele vele slijm wat ik onbewust doorslikte. #FML

Maar! Ook zonder weerstand krabbel ik weer op! De komende weken staan bol van de medische afspraken, maar ik heb vooral veel zin om veel met Jolie te spelen en te ondernemen en in de tijd die er dan nog over is me te richten op mijn andere kindje: AfterNINE.

Maar laten we beginnen met terugkijken op de afgelopen maand! Want naast mijn bed heb ik nog een heleboel andere dingen gezien!


Dit heerlijke gerecht met pompoen uit de oven maakte Roel. Het is gewoon een recept van de Appie, maar het is zó lekker!
Heerlijk, dat zelf koken. Maar een ontbijtje buiten de deur lusten we ook wel. Bij Bazar, for old times sake, op woensdagochtend als Jolie op school zit.


Pff, deze foto zegt het al. Maar ondanks het gebrek aan energie veel zin om uitgebreid te koken. Komt door het knusse herfstweer denk ik! Hier lekkere beenham in de cola, naar een recept van Nigella Lawson.


En zo'n lekker ontbijtje zorgt ook voor een goede start van de dag! Heb jij nog tips om af te wisselen van toppings?
En Gijssie houdt de boel goed in de gaten!





Dit dagje bos was zo heerlijk! Roel en ik hadden de avond ervoor flinke ruzie gehad en ik was overal even helemaal klaar mee, maar na een middag buiten wandelen waren we weer helemaal opgeladen! 


Thuis hebben we natuurlijk een herfsttafel, maar bij Jolie op school maakten ze er ook eentje. En dus kregen we het verzoek buiten op zoek te gaan. Dit was de buit!


Haar schoenen doet ze tegenwoordig zelf aan. En onderweg naar de winkel kwamen we langs een speeltuintje met een trampoline, Jolie is fan!


En toen kwamen we er op de terugweg ook nog eens achter dat deze schapen achter ons huis staan! Wat is Kralingse Veer toch leuk!
Ik deel de quotes die ik op Instagram deel meestal niet in mijn snapshots, maar deze vond ik zo mooi! Het is zo belangrijk om elkaar te blijven vinden in moeilijke tijden zoals deze!


Ik erger me er echt kapot aan dat deze foto scheef is... Maar we sparen dus veren, naast de spiegel!
De poffertjes en aardbeien waren allebei in de bonus, dus ik moest dit wel maken! Zo lekker!!!


Jolie en ik knutselden paddenstoelen van WC rollen.
En hoe bizar dat het nog zo warm was halverwege oktober?! Met mijn sandalen tussen de herfstbladeren!




We gingen wéér op familieweekend, met de hele familie van Roels moeder dit keer. Het was een prachtig weekend, wat een weertje! We verbleven midden in het bos en we bezochten het Waterliniemuseum, allebei aanraders! 


De StayOkay in Bunnik. Wat een licht!


Als ik een leuke gezinsfoto wil, is dit het beste wat ik kan krijgen....... Zucht! ;)
En een half uur lopen was toch wel lang voor Jolie. Dus lekker bij mama in het 'draagzakdoekje'.


Had ik al gezegd hoe mooi ik de herfst vind?


En toen ging het licht uit....
Gelukkig had ik wel een mooi uitzichtje vanuit bed.


Roel was 2 dagen thuis en daarna vermaakte ik Jolie op deze manier. Stiekem ben ik net zo'n grote fan als zij van Kinderen voor Kinderen!
En mijn schoonmoeder breide deze sjaal voor Jolie. Hoe tof?!


De zon komt steeds later op. En dat maakt dat we zo wakker worden....
Vorige week zondag voelde ik me iets beter en kwam mijn vriendin Desiree eten met haar gezinnetje.


Ik had natuurlijk weer veel te veel gedaan en was de dag erna weer game over. Alleen maar even naar het speeltuintje op de hoek met Jolie dan maar. Baby mocht mee in de poppenwagen.
De dag erna werd Jolie ziek: buikgriep. En een uur later in ook. De hele dag met 2 emmers naast ons maar televisie kijken en slapen op de bank...



'Maar we drinken toch geen melk meer bij mama overdag, liefje?'
'Ja maar mama, ik ben toch nog een beetje ziek!'
Ze weet  het mooi te vertellen, hihi! Voor altijd mama's baby!

Maar kijk hoe groot te hier al is! Echt een kindje! O, en ik ben zo verliefd op dit wollen pakje!


Donderdag was de stomach bug gelukkig overgewaaid en ging ik uitgebreid uiteten bij Aloha met Irene. Supergezellig en ook fijn om er weer even uit te zijn! Aloha sloot om 21:30u al, dus gingen we nog even door naar De Gele Kanarie voor een gemberbier!




Afgelopen weekend bleven mijn schoonouders logeren. En terwijl zij een leuke dag met Jolie hadden, gingen Roel en ik weer eens samen op date! Dinner and a movie, maar dan andersom. De film was práchtig, zo indrukwekkend dat we het de hele wandeling terug naar de stad nog over hebben gehad!


En dan is het nu eindelijk écht koud! Yes! Dat warme weer was lekker, maar voelde toch een beetje onnatuurlijk. Kan nooit goed zijn voor de aarde!
Poseren heb ik altijd al ongemakkelijk gevonden en tegenwoordig meer dan ooit. Maar ik vind het wel leuk om mijn style te delen. Dus heb ik voor nu besloten voorlopig even geen OOTD's als artikel meer te delen, maar gewoon wat vaker een lookje op Insta te plaatsen.

Zo, dat was oktober! Hopelijk gaat de spiraal vanaf hier vooral opwaarts haha! Hoe is het met jullie?

Liefs,
Linda

Populaire posts