SNAPSHOTS || 64


Welkom bij een nieuwe Snapshots! Vandaag rol ik samen met jullie de herfst in. Dit zijn de foto's van september! Een mooie, maar ook moeilijke maand...



September begon voor mij met een neven- en nichtendag. Superleuk om iedereen weer eens te zien! Voor sommige was dat al jaren geleden!
Thuis kwam mijn nichtje Anna nog even mee naar binnen en Jolie ging er meteen op haar schoenen vandoor! :)


Jolie's tweede schooldag was erg regenachtig!


En toen ik haar op ging halen gleed mijn voet weg op het gas en reed ik een auto total loss! Ik schrok me echt kapot, maar gelukkig is er alleen materiƫle schade!
7 september was ik jarig! Hier zit ik nog met natte haren en zonder make-up, maar deze dikke zoen van mijn dochter kon ik onmogelijk niet delen!

 

Roel verraste me met een nachtje weg naar Antwerpen, maar de hele dag liep mis. De taart viel op de grond, het appartement was oud en vies en Jolie sliep slecht en bleef maar tantrums throwen! Gelukkig maakte al dat lekkere eten weer veel goed.


Een dag na Antwerpen kwam mijn miskraam op gang. Vreselijk, maar wat hebben we lieve sterktewensen gekregen. Berichten, kaartjes, taartjes en deze 2 prachtige bossen bloemen!


De weerslag van de spanningen rondom de zwangerschap en miskraam en de 2 dagen in de week dat ze naar de peuterspeelzaal gaat is ook bij Jolie goed te merken. Hier wilde ze lekker dicht bij mij op de bank slapen. Mocht best een keertje (ik was toch alleen thuis).





Op deze mooie nazomerse dag gingen we naar Plaswijckpark. Ik merkte daar wel dat ik nog lang niet de oude ben: snel moe, weinig energie, beetje afwezig. Maar het was wel een heerlijk dagje uit!


Die vrijdag waaide het heel hard, dus ik durfde Jolie niet op de fiets van school te halen. Ik vind het nog een beetje spannend, fietsen met haar achterop. Dus ging ik lopend en nam ik de draagzak mee. Ze past er bijna niet meer in, maar it still does the thrick. Ze sliep binnen 5 minuten.



Het familieweekend van Roel z'n gezin op de Veluwe. Het was nog steeds noodweer, dus we hebben veel binnen gedaan. Mijn schoonouders speelden poppenkast en Jolie vond het spannend en maar al te interessant. En we waren een middag bij Paleis 't Loo, waar Jolie lekker kon knutselen. Van wandelen kwam niet veel met al die regen!


De plantjes op onze vensterbank in de nazomerzon.
En wie haalt nog meer de bloemen die het nog wel goed doen uit een uitgebloeid boeket en doet ze in een apart vaasje?


Gijs. King of the urban jungle.
En heerlijk tomaatjes uit de tuin, die samen op een bordje liggen te rijpen.


Wakker worden met een regenboog is in deze tijden extra magisch. En ja, ik zou mijn overburen ook graag willen vragen hun raambekleding te veranderen voor een mooier uitzicht voor ons! ;)
Hier ging ik koffie drinken met Roel bij de Bakkerswinkel toen Jolie op school was. Maar damn, wat zie ik er nog slecht uit. Wallen, grauw en slechte huid. Hopelijk wordt dat gauw beter!



Nieuwe cacti (of 'die bloemen met stekels' zoals Jolie ze noemt) en een nieuwe lamp in onze slaapkamer. De lamp komt van VT Wonen en de stekeltjes van Hema.


Strijd strijd strijd wanneer ze in de kinderwagen moet. Maar als die ingeklapt ligt om in de auto geladen te worden zit Truus de Mier er opeens in!
En het laatste weekend van september ging ik samen met Jolie een weekend naar mijn ouders. We moesten 2 uur met de trein, maar het ging verrassend goed. En vlak voordat we uit moesten stappen lag ze zelfs te slapen op mijn schouder.



We kwamen op vrijdag aan en mijn doel was om een beetje bij te komen. Zaterdag sliep ik tot 13u en lag ik nog tot 15u in bed, terwijl mijn moeder zich bezig hield met Jolie. Zaterdagavond kwam Roel ook naar mijn ouders en zondag maakten we een mooie herfstwandeling door Wijchen.


En zondagmiddag gingen we naar de verjaardag van mijn neefje Luca in Nijmegen. Jolie en haar nichtje Coco schelen maar 8 maanden en hoe groter ze worden, hoe kleiner dat leeftijdsverschil lijkt te zijn. Wat een plezier hadden ze samen!

En ik sluit af met deze heerlijke herfstmaaltijd: pompoenrisotto met walnoten! De zon mag dan lekker blijven schijnen buiten, maar bij ons thuis is het al helemaal herfst?
En jullie, zijn jullie al in herfststemming?

Liefs,
Linda


Populaire posts