OOTD || CASUAL

Ph: Roel
jas - Mrs. Mom (geleend), trui - Bershka, jeans - H&M mama, sneakers - Nike

Gisteren was ik precies 38 weken zwanger. Het grote wachten is begonnen! Volgens de pendel - de hanger die ook voorspelde dat we een meisje kregen en dat klopte! - zou ze gisteren geboren worden. Nou, niet dus!
Wel had ik een controle bij de verloskundige en alles is in orde met mij en met de baby. Maar.... ik heb serieus een gekneusde rib! Kennelijk heeft ons kind een grote voorkeur voor een bepaalde houding in mijn buik en schopt en duwt ze steeds op dezelfde plek. Auch!
Zoals je ziet is mijn buik inmiddels enorm! In het OOTD-jaaroverzicht wat ik laatst deelde, viel me op dat ik vooral rokken en jurken draag op de foto. Net als in het echte leven eigenlijk, maar natuurlijk draag ik ook wel eens een broek. Vandaag daarom eens een casual outfit! Mijn zwarte zwangerschapsjeans met een sweater. En wat ben ik blij dat ik deze jas mocht lenen van mijn schoonzusje! Ik heb lang rond gelopen met mijn jas open, maar daar wordt het nu echt een beetje te koud voor.
Q: Wat vind jij van deze casual look



Populaire posts