HOME || 7x TWIGGY & GIJSSIE



Om de maandag wat dragelijker te maken deel ik vandaag wat snoezige poezenplaatjes die ik recent heb gemaakt van Twiggy en Gijssie.
Op de eerste foto zijn ze pas 3 maanden en dol op knuffelen met elkaar. Nu 5 jaar later verwelkomen ze elkaar nog steeds met een uitgebreide wasbeurt als 1 van de 2 buiten is geweest, maar de vele vecht- en speelpartijen hebben ervoor gezorgd dat ze ook een beetje alert zijn in elkaars buurt. Tegen elkaar aan slapen komt dus niet meer zo vaak voor. Maar dat ik wakker word met een kat bovenop me des te vaker! Ze zijn zo aanhankelijk, lief, gek en brutaal en ze maken echt een groot deel uit van ons gezin. Ik ben benieuwd hoe ze straks reageren als de baby geboren is... Zullen ze haar ook zo lief vinden? Mijn eerste woord was 'poes', dus als ze een beetje op haar moeder lijkt is zij in ieder geval dol op hun!
Q: Mooie beestjes, he?! Ben jij ook zo dol op katten?

 ♥







Populaire posts