OOTD || 41 WEEKS

Ph: Roel
jurk - H&M trend, top en muts - H&M, leggings - H&M mama, tas - Susan Bijl

Maandag, na een bezoek aan de verloskundige, heeft Roel nog wat foto's gemaakt van mijn outfit en nog steeds aanwezige babybump. Hierna heb ik ook hem een paar maanden zwangerschapsverlof beloofd! :)

Hier ben ik 41 weken en een dag zwanger. Ik voel me goed, met de baby gaat het uitstekend. Maar ik merk dat mijn lijf echt heel moe is. En ik ben zo benieuwd... naar de  bevalling, naar ons meisje... Ik hoop dan ook heel hard dat de baby al geboren is tegen de tijd dat deze post online komt! Maar nee.
De tas op de foto is van Susan Bijl en kocht ik vorige week met een speciale kortingscode. Helaas is die verlopen, maar een kijkje op haar website zeker de moeite waard! Dit is al mijn derde tas van deze Rotterdamse ontwerpster, door de jaren heen ben ik steeds weer overstag gegaan voor een nieuwe kleurencombinatie of een ander model.
Helaas hadden ze de large shoppingbags niet meer op voorraad in de kleur die ik graag wil, maar zodra ze er weer zijn of er een nieuwe collectie komt, wil ik er graag ééntje als luiertas voor de baby. Voor nu is deze pouch mijn favoriet, ik vind het zulke mooie kleuren! (O, en dit artikel is niet eens gesponsord... ik ben oprecht fan, haha!)






Populaire posts