SUNDAY SNAPSHOTS || 16


Goedemorgen! Ik vond het wel weer eens een mooie zondag om terug te kijken op de afgelopen weken. De laatste keer is al bijna een maand terug, oeps!

Boven: Is dit niet de liefste foto van Gijssie ooit genomen? Ik heb deze foto nu als achtergrond van mijn telefoon en van mijn persoonlijke Facebookpagina. Cutie!



Mijn moeder was begin deze maand voor een dag of 4 in Rotterdam en we hebben lekker veel tijd samen doorgebracht. Terwijl Roel vrij was van werk en aan het klussen was in ons huis, ging ik met mijn moeder shoppen voor de baby. Ook hebben we een 2D pretecho laten maken, voor mijn moeder de eerste keer dat ze zoiets zag. Ze was door dolle heen, haha! Het is ook zo mooi om te zien, ons meisje lag lekker te slapen, gaapte een paar keer en nam slokjes vruchtwater. Hier was ik 25 weken zwanger, inmiddels zit ik alweer bijna op 29 weken!


Een ontbijtje op onze nieuwe salontafel van kurk! Van de nieuwe Ikea-collectie, ik vind 'm heel tof!


Twiggy lag al heel snel in het babybedje. We hebben er nu zilverfolie ingelegd om haar eruit te houden, haha! Al brengt ze natuurlijk wel goede vibes met zich mee. Onze dochter slaapt hier vast heel lekker straks!



Een stukje van de babykamer. Dit schattige jasje heeft mijn moeder meegenomen uit Spanje!


Gijssie moet nog even wennen aan al dat licht overdag, nu het bed in de huiskamer staat! Wij zijn er zelf heel blij mee, het past allemaal prima zo.


Als ik Roel vraag een foto van me te maken tijdens het koffie drinken, heeft ie daar meestal geen zin in. Als ik aandring maakt hij uiterst ongeïnteresseerd een reeks foto's met m'n telefoon. Dit wordt dan het resultaat... Niet heel charmant!


Yummy ontbijt bij Bazar met mijn verloofde 2 weken geleden! Dit is altijd weer genieten!
Mijn nichtje Anna en ik tijdens het shooten voor mijn blog. Heb je deze blogpost van ons samen al gezien? 


Vorige week waren Roel en ik bij zijn ouders in Enschede. Zijn moeder wil graag een boxkleed maken voor de baby, dus gingen we samen naar een stoffenhal om stoffen uit te zoeken. Ik vind deze kleurtjes zo mooi bij ons huis en bij elkaar passen, ben heel benieuwd naar het eindresultaat! En altijd gezellig, een beetje qualitytime met mijn lieve schoonmoeder!


Babykamerdetails. Jammer dat je niet zo goed ziet dat de muur een hele lichte tint groen is!


Deze zonnebril won ik met een give-away op het blog van Rowan: Retroromatisch. Nice huh?


'Broke is the new black' is de ondertitel van dit blog. Deze quote sluit daar mooi bij aan.
Altijd blut, maar blij met weinig! ♥ En we mogen echt niet klagen, als je ziet hoeveel leuke dingen we nog kunnen doen!


Mijn witte tijgertje, ik krijg er nooit genoeg van!



Gisteren: Een spontane koffiedate met Marinke (zoveel zon!) en cupcakes mee naar huis. Zo schattig, die mini's in zo'n zakje!


En Halloween is hartstikke hip, maar ik zat gisterenavond gewoon alleen thuis... Met deze enorme babybump van 28 weken en 5 dagen!

Vandaag ga ik naar Nijmegen, bij mijn beide broertjes op bezoek.
Q: Heb jij nog leuke plannen?
Fijne zondag!



Populaire posts