OOTD || BLACK IS THE HAPPIEST COLOUR


Ph: Roel van Tienen
jurk & muts - H&M divided, sneakers - Nike, horloge - Swatch

Ik heb nog nooit zoveel tijd doorgebracht in een joggingbroek, zonder make-up, in bed of op de bank als de laatste maanden.
Toen het er een paar weken terug op neer kwam dat ik zelfs mijn nieuwe job als fulltime huisvrouw niet meer volledig kon vervullen, werd ik daar flink gefrustreerd en verdrietig van. Na een poos mokken en een paar huilbuien, besloot ik het roer om te gooien. Als het goed is duurt deze zwangerschap nog een maand of 2, en het ziet er naar uit dat mijn lichamelijke situatie er niet beter op gaat worden. Dat kan ik dan maar beter accepteren en er het beste van maken!
Ik vroeg Roel me thuis wat meer uit handen te nemen. Ik lakte mijn nagels. Ik ging naar de kapper en liet een heel stuk van mijn haar afknippen. En een dag later ging ik de stad in, op zoek naar een nieuwe jurk. Ik wilde al heel lang zwarte, wijde maxi-jurk en vond deze bij H&M op de Divided-afdeling. Geen positiejurk, maar ondanks dat zit-ie heel fijn. En door de hoge splitten kan ik de jurk ook dragen als tuniek.
Mijn tijd probeer ik nu goed te verdelen tussen het huishouden en de babyvoorbereidingen, (veel!) rusten en leuke dingen doen. En langzaamaan vind ik zo mijn mojo terug!







Populaire posts