SUNDAY SNAPSHOTS || 09


Het is zondag, en dus kijk ik weer terug op de laatste 2 weken in foto's!
Boven zie je een mijn lievelingssalade: veldsla met mango, pijnboompitten, kerstomaatjes, mozzarella, avocado en zelfgemaakte honing-mosterd dressing.



2 weken geleden ging ik op zondag naar Food Truck Festival TREK in Rotterdam. Erg leuk, maar het was zo koud, dat ik het niet lang vol hield! Ondanks mijn dikke wolle trui! Volgende week krijgen we een nieuwe kans, dan verplaatst het festival naar Enschede. En toevallig zijn we daar dan bij Roel z'n ouders, en de zon gaat schijnen!


Zo word ik 's ochtends wakker, met Gijssie aan mijn voeteind! ♥


Vorige week kreeg ik mooie bloemen van Roel. Zo lief! Hij had ze bij de Jumbo gehaald, maar na 2 dagen hingen ze al... Zo zonde! Nooit geen boeket meer bij de supermarkt!


Ik houd van mooie quotes!


Spinkhaan sushi! Vorige week vrijdag gingen we uiteten met Roel z'n ouders bij Le:en in Utrecht. We probeerden o.a. deze sprinkhaan. Best lekker! Zout en knapperig!


En 's avonds gingen we naar 90's now in Tivoli Vredenburg met Roel zijn neefje en zijn vriendin. Tot 3:30u 's nachts gedanst op oude hits! We got it going on!


Op 2e Pinksterdag speelde ik mee in een filmpje van Moslim Pleegkind. Er is zo'n groot tekort aan pleegouders, dat het moeilijk is om rekening te houden met de culturele bagage van het kind. Terwijl de situatie al moeilijk genoeg is!
Dit weekend komt het filmpje online! Zodra ik de mogelijkheid heb, zal ik het delen.


Dit mooie vaasje kregen we van Roel zijn ouders. Ik deed er wat onkruid in wat we geplukt hadden in het Kralingse Bos en vind het heel leuk staan!



Gijssie en Twiggy slapend op bed. Loves of my life! ♥

Populaire posts