SUNDAY SNAPSHOTS || 08


Wat een leuke weken waren het weer!
Boven zie je een typisch vrijdagavondmaal van Roel en mij. Fingerfood, yum!




30 april was Roel zijn laatste vrije dag, 1 mei begon hij weer met werken voor zijn oude baas. We besloten een dagje naar Delft te gaan. En wat een mazzel, het was prachtig weer! We hebben langs de grachten gewandeld, geluncht bij Kek (echt een aanrader!) en speciaal biertjes gedronken in de zon. Roel z'n broer en zijn vrouw wonen in Delft, dus 's avonds zijn we bij hen gaan eten.


Roel & Gijssie! ♥






Wat een heerlijke zaterdag was dit! 's Ochtends hadden Desiree en ik afgesproken om naar yoga te gaan. Mijn eerste echte yogales! 'Yo!ga je mee?' biedt iedere zaterdag in mei een gratis yogales aan van 10:30-11:30u op het dakpark. Heerlijk om buiten in de zon bezig te zijn! Ik baalde dat ik de zaterdagen erna wat te doen had, want ik vond het heel fijn. En het is ook goed te doen in combinatie met mijn fibromyalgie. Ik ben helemaal enthousiast!
Daarna gingen we naar de stad voor Dimsum met Marinke en Georgina. Ik vind dimsummen zo lekker, maar het was denk ik al anderhalf jaar geleden dat ik het voor het laatst gedaan had! Als toetje mini-cupcakes bij '10 to 3 bakery'. En omdat het zulk mooi weer was hebben Rinke en ik daarna nog wat te drinken gehaald bij de supermarkt en hebben dat in het zonnetje opgedronken op een gezellig plekje achter de Laurenskerk. A Saturday well spent!


Mijn nieuwe zonnebril van Polette Eyewear!


Het weekend van 8 mei vierden we de 40 jarige bruiloft van mijn schoonouders. 's Avonds gingen we lekker met z'n allen uiteten en dit was het dessert! Ik denk dat dit het lekkerste toetje was wat ik ooit heb gegeten. Zo goed!


Ik werd 's ochtends wakker met Gijssie naast me in deze houding, hihi!


Woensdag heb ik een dag op Levi gepast. We hebben de hele middag gespeeld, het is zo'n heerlijk jong! Volgende week wordt hij 4 en ik vind dat echt een leuke leeftijd. We kunnen gesprekjes voeren, hij kan duidelijk aangeven wat hij wil en wat niet en we kunnen lekker gek doen samen. En hij noemt mij tante Linnepin, lief he?



Donderdag waren Roel en ik 3,5 jaar samen. We vierden dat woensdagavond al met een hoop lekkere hapjes. Helaas heeft hij flink de griep te pakken, dus verder zijn we lekker thuis gebleven. 



Donderdagmiddag ben ik ook nog even naar het park geweest met mijn nichtje Anna. Ik had mijn camera mee en het licht was zo mooi in het park, dat we een hele fotoshoot hebben gedaan samen! Jammer dat ik met deze foto al op mijn blog sta, want Anna is echt een goede fotograaf! Binnenkort gaan we weer een keer samen foto's maken!



Vrijdag zouden Irene en Eline bij mij komen eten, maar omdat Roel ziek was, reden Irene en ik naar Eline in Utrecht. Mijn moeder was overdag in Rotterdam en ik had de hele dag met haar in de stad gelopen. Ik had het zo koud dat ik bijna niet meer warm werd! Gelukkig scheen bij Eline op het balkon de volle zon en in combinatie met een wit wijntje en een lekkere maaltijd voelde ik me snel beter!


Deze hoed van Monki kreeg ik van mijn moeder. Ik vind de kleur zo mooi!

En hieronder mijn outfit van gisteren. Ondanks de zon blijft het zo koud buiten! Ik heb een wollen trui aangedaan en dikke sokken, en nog had ik het koud! Het is half mei, ik wil zomerse temperaturen!
Jullie niet?



Bloglovin' | Instagram | Facebook | Twitter

Populaire posts