SNAPSHOTS || 69


Dag april, hallo mei!
Maar we nemen nog geen afscheid voordat we hebben teruggekeken op deze (deels) zonnige Paasmaand!
Nu hopen dat dat zonnetje snel weer terugkeert!



Ik was even de keuken aan het doen en toen was opeens dit bakje met paaseitjes leeg.... Boefje!
En dit t-shirt kocht ik voor 5 euro bij H&M in XL, denk dat ik 'm deze zwangerschap niet meer uit doe!


Naar de kapper en daarna koffie met hubbie, terwijl Jolie op school is. En Jolie en ik maakten samen deze lentetafel. Nu we Jolie's speelhoek hebben veranderd, is er weer plek voor een thematafeltje, leuk!


Van de voorkant lijkt het mee te vallen. Maar vanaf de zijkant...... Ruim 23 weken hier!


Mijlpaal! 24 weken en een pretecho waarop we ons kindje weer even konden bewonderen! Deze dokter staat al klaar voor de bevalling, maar hopelijk laat die nog een kleine 3 maanden op zich wachten! 
En ja Gijs, ik vind jou ook lief!



Op die eerste écht mooie dag van het jaar hadden we een kinderverjaardag. Jolie vermaakte zich met haar vriendinnetje Reza op het springkussen, terwijl wij ervoor lekker in de zon zaten. Heerlijke dag, veel te laat thuis!


Mijn zwangerschapscraving van het moment: Dikke yoghurt met vers fruit en noten!
En kijk deze 2 eens stralen op de schommel! Liefde!


Mijn wekelijkse buikfoto, 25 weken alweer! Jolie geeft een kusje aan haar zusje, dat doet ze iedere dag wel minstens een keer.



Middagje Kunsthal met mijn kunstfanaatje.


En op maandagochtend ging ik met Jolie naar de film van Masha en de Beer in Pathé. We waren de enige! We hadden de hele zaal voor onszelf, hoe tof is dat!


Ik sta deze week in de VROUW glossy als onderdeel van een reportage over hoogopgeleide thuisblijfmoeders. Ik voel me op de foto's niet helemaal mezelf, ik vind mijn haar vreselijk zo haha! Maar ik ben wel echt tevreden met het eindresultaat! Gaat dat zien, zou ik zeggen. Het magazine ligt nu in de winkel!


Ik wilde even mijn nieuwe groene jurk op de foto zetten, voordat ik de Prenatal naar binnen ging. Maar er kwam een scooter aangescheurd. En daarna was het moment een beetje weg... Komt nog wel!
En Jolie doet tegenwoordig alles rennend.


Rennend dus... '1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 17 gooooooo!'


26 weken! De eerste weken heb ik amper foto's gemaakt, maar nu probeer ik een wekelijkse foto er wel in te houden!
De zaterdag voor Pasen hadden we een Paasbrunch met mijn vriendinnen en hun kindjes. We begonnen jaren geleden met z'n 3en en nu zijn we met 4 vrouwen en 5 kinderen. Volgend jaar zelfs met 7!


Even een selfie met de dan nog bijna lege tafel, tijdens het wachten, want iedereen was weer veel te laat. 🙈 Kijk Jolie op de achtergrond eens lief voor het raam staan, ze verheugde zich er zo op!
Het is dan ook wel heel leuk, zo'n paasbrunch met je beste vriendinnetje!


Eerste Paasdag gingen Jolie en ik naar het theater (zoals je hier kunt lezen) en daarna knutselde ze met de spullen uit het knutselpakket wat ze had gewonnen. Roel schilderde ondertussen de roze muur in de speelhoek geel. Iets feller dan we hadden verwacht, maar ik ben er blij mee!
Ik zal Jolie's nieuwe speelhoek binnenkort helemaal op de foto zetten!


Daarna lekker lunchen samen. En ik had geen zin in Paastakken dit jaar. In plaats daarvan kocht ik deze gele tulpen.


Tweede Paasdag waren we bij Roel z'n ouders. Poging 2 met de groene jurk. En Jolie lekker spelen met opa in de speeltuin voor het huis.


Roel was de rest van de week vrij en we gingen aan de slag met de kinderkamer. Daar hoort ook een bezoekje bij Ikea bij. Jolie vond het zo leuk op de kinderafdeling dat ze haar schoenen uit deed en er niet weg te slepen was.
We gingen met zonsondergang naar huis.


En dat weekend ging Jolie weer een nachtje bij mijn ouders logeren. Zo hadden Roel en ik een avondje samen, wat we uitgebreid benut hebben met tapas bij Lola!


En zo konden we ook even doorpakken met klussen: De kinderkamer is af!! Binnenkort ga ik daar natuurlijk een heel artikel aan wijden, he!
En daar is de buikfoto van deze week! 27 weken!!!


Jolie was samen in bad geweest met deze horrorpop. Die vond de op de kleedjesmarkt bij mijn moeder in het dorp met Koningsdag en sindsdien is ze er dol op. Ze heeft haar ook nog eens 'Schatje' genoemd..........
En beneden ging ze even op de foto met haar andere pop en poes. Ze had haar houten camera op de 'piep piep piep piep' stand gezet, aka de zelfontspanner! :')


Ik ben echt blij dat ik me nog zo goed voel en ook nog best mobiel ben! Bij Jolie lag ik nu al hele dagen plat met bekkenpijn... Nu kan ik nog heerlijk genieten van mijn meisje die nog maar héél even enig kind is! Laat die zomermaanden maar komen!

Hoe was jouw april?

Liefs,
Linda ♥

Populaire posts