SNAPSHOTS || 70


Afgelopen week wilde ik beginnen met een wekelijkse Snapshots, zoals ik maanden terug na een poll op Instagram al eens beloofd had... Maar ik had pas iets van 5 foto's gemaakt hihi! Dus note to self: Meer vastleggen! En nog een note to self: Doe die camera in je tas. Want mijn telefoon maakt soms best mooie foto's, maar zeker bij fel zonlicht is de kwaliteit om te huilen! 
Dus vandaag dus de eerste 2 weken van mei. TREK foodtruck festival, moederdag en gezellige playdates, kijk je mee?


Ze kan zich tegenwoordig zelf afdrogen, insmeren en aankleden na het bad. En of ik me er dan ook vooral niet mee wil bemoeien. Zie je die blik?!
En Twiggy voor de geraniums, eehh, cactussen. De katten worden dit jaar alweer 9 jaar, echte senioren!


Vorige week donderdag kwamen Olivia en Tobias een ochtendje spelen en kon ik gezellig bijkletsen met Marloes.
En kijk dit schattige snoetje dan! Eén van de foto's waarvan ik baal dat de kwaliteit zo slecht is, maar te lief om niet te delen!


Vorige week zaterdag was mijn vriendinnetje Marinke jarig en hadden deze 2 meisjes weer de grootste lol samen!


Daarna had ik even een paar slechte dagen... Erg druk geweest en de baby leek rustiger dan normaal. Bij de groeiecho die ik die maandag had bleek dat niet het geval, ze lag alleen helemaal achterin mijn buik. Met haar gezicht richting mijn stuitje! Geen wonder dat ik haar minder voelde.
Ondertussen gaat de nesteldrang rustig door. Haar bedje is alvast opgemaakt, gaat voor die tijd nog wel een keer in de was, maar dit staat zo leuk!
En woensdag kochten we een nieuwe kist/salontafel. De vorige was gesloopt door de poezen en deze past mooi bij de rest van ons huis én heeft lekker veel opbergruimte!


De nieuwe tafel meteen alweer ingepikt door Gijs!
Maar dat zonnetje schijnt dan ook wel erg fijn naar binnen. Je zou bijna denken dat het warm is buiten (maar het is nog zo koud!!) 


Mijn moeder kwam langs en nam mijn broertje mee. Gijs is zo dol op hem, hij was nog niet binnen en hij zat al in totale overgave op zijn schoot haha! 
En even het cliché zwangerschapsplaatje! Weer zo'n moment dat ik baal dat ik mijn camera niet mee heb! Vanaf morgen gaat ie standaard in mijn tas!  


Mijn mini was ziek en extreem aanhankelijk! Heerlijk, zo'n kroeldagje. Maar na 6 uur (!!) op schoot was ik wel heel blij dat Roel thuis kwam en ik kon gaan douchen... Ik had de volgende dag gewoon spierpijn haha, mijn bekken kunnen dat niet zo goed meer aan!


Zo ging dat dus... Slapen, kroelen, slapen, kroelen... En als ik even moest plassen begon ze hartverscheurend te huilen! 'Mama, ik wil bij jou liggeeeeen!'


Vrijdagavond ging ik met Irene naar TREK. Mijn lievelings wel eigenlijk, ik vind het zo'n leuk festival! (en altijd leuk, spelen met de filters van Snapchat! ;))


Het heet natuurlijk niet voor niets een foodtruck festival! Yummm! We hadden echt een topavond!


De volgende dag kon ik dus bijna niet meer lopen, maar we gingen toch even naar buiten met de ziekenboeg. En opeens leek het wel zomer! Dus snel even mijn 29 weken foto gemaakt en daarna lekker op het terras gezeten bij Ver van Hier, tot het té warm werd in de zon en we naar binnen zijn gevlucht.


Cats will be cats... Twiggy in de zon.
En na het plassen handen wassen. :) Ik vind het zo leuk om te zien hoe zelfstandig ze al is!


Zondag was het Moederdag! En ik mocht uitslapen!
Toen ik uiteindelijk beneden kwam werd ik meteen weer naar boven gestuurd door dit monstertje!


En een kwartiertje later verrast met een uitgebreid ontbijt, een zelfgemaakt cadeau, een echt cadeautje en een enorm lieve kaart waar ik tranen met tuiten om moest huilen.


Nog lekker lang in bed knuffelen met dit kindje!
En daarna op naar het Vroesenpark!


Nog een avondje TREK in de zon! Heerlijk! Alle foto's waren overbelicht, dus ik heb ze maar omgezet naar zwart/wit, hihi! I LOVE LOVE LOVE deze foto, we kijken allebei zo blij!

Jolietje wilde graag in de zweefmolen en met die dikke buik kan ze niet meer op schoot. En dus zat ze daar voor het eerst in haar eentje... Ik vond het spannender dan zij. Ze kwam er met een grote glimlach vanaf en wilde eigenlijk meteen nog een keer!
Daarna gingen we ook nog in de rups. Die vond ze toch wel erg spannend en de keiharde bankjes waren voor mij en mijn bump ook niet erg comfortabel, ik denk niet dat de baby me dat in dank heeft afgenomen haha! Volgend jaar weer!


Proosten met lekkere bio frietjes! En dit was haar snoetje toen we naar huis gingen. Teleurgesteld, want ze wilde zo graag blijven. Maar doodmoe en al ver over bedtijd! Op de terugweg haalden we nog een ijsje om de mooie dag af te sluiten en dan snel naar bed.


Zo'n typische foto dit. Ik heb een soortgelijke uit dezelfde tijd van het jaar, maar dan 2 jaar geleden. Dan waggelde ze nog lief naast me, kon ze net lopen... en nu rent ze van hot naar her en trekt ze me mee. Waar blijft de tijd?

En dit jongens....... Dit is toch het mooiste en het liefste wat je ooit gezien hebt?! Ik kan niet wachten tot ze haar zusje in het echt kan ontmoeten, ze is er nu al zo vol van! Mijn hart ontploft, joh!

Hoe was jouw week? Verwend voor Moederdag met zelfgemaakte knutsels of je eigen moeder een ontbijtje op bed gebracht?

Liefs,
Linda

Populaire posts