SNAPSHOTS || 66


Morning! Welkom bij een nieuwe Snapshots! Het is toch weer een maandoverzichtje geworden in plaats van een weekoverzicht, maar ik had helemaal niet zoveel tijd om te bloggen... Kijk je mee waarom?



Ik houd zo van de herfst, al die mooie bladeren in zulke mooie kleuren...  En die magische zonsondergangen, wow!


Yesss, aan het begin van de maand zette ik eindelijk de stap om een pony te laten knippen en ik ben er zo blij mee! Ik ga er zelfs selfies van maken... ;)


Dit meisje kon eerder klimmen dan lopen, letterlijk! Ik houd dan ook de hele dag mijn hart vast.
En deze nieuwe handgrepen zijn stap 1 bij het renoveren van onze keuken. Hij is nu hoogglans wit met een lelijk kunststof werkblad. Wij hopen met een paar kleine aanpassingen op een wat natuurlijkere uitstraling, zodat de keuken wat meer aansluit bij ons huis.


Als ik Roel vraag of hij een foto van me wil maken (nieuwe jurk + nieuw haar!) kruipt Jolie er snel voor. Klein photobomber!
En dit is de woensdagmiddag van Roel en Jolie: Samen fietsen en naar de hertjes in het Kralingse Bos.


 Ik hoop zo dat ik de oog-oorbellen voor kerst krijg!! (Roel, lees je mee?)


Dik ingepakt in de kinderwagen. Mijn moeder breide deze muts en sjaal voor Jolie's pop, zo leuk!
We gingen die donderdag een middagje de stad in en even spelen en wat drinken bij KEET.


Want de vrijdag erna zaten we de hele middag aan huis gekluisterd. De nieuwe kasten werden bezorgd door IKEA. We zijn er dat hele weekend mee bezig geweest, maar het is echt zo mooi geworden! Nog wat opruimen en de puntjes op de i zetten en dan zal ik binnenkort het eindresultaat laten zien.
Jolie nam even een douche bij de bouwmarkt. :)


Die week hadden we ook weer een afspraak bij de gynaecoloog om te bespreken hoe we nu verder gaan. De arts stelde nieuwe medicatie voor die ik vanaf een positieve test nog naast de Ascal mag gaan slikken, ik zal binnenkort een video maken voor mijn YouTube-kanaal waarin ik het allemaal precies uitleg.

En in plaats van mijn lookbook-artikelen hier, wil ik gewoon wat vaker mijn OOTD op instagram delen. Hier showde ik even mijn nieuwe maxi dress van Monki, die ik het liefst iedere dag aan heb, haha!


De dinsdag erna moest ik een colonoscopie. Omdat ik in 2013 bij een darmonderzoek een (goedaardige) poliep bleek te hebben, krijg ik nu iedere 5 jaar controle. Het onderzoek op zich valt mee, maar dat laxeren de dagen ervoor.... Vreselijk! Dat spul is zoooo vies! En dit keer reageerde ik heel sterk op het roesje. Ik viel meteen in slaap en ben er nog 2 dagen duizelig en draaierig van geweest! Dat was dus maar extra uurtjes in bed om te herstellen.



Rondje door de buurt, op mijn nieuwe schoenen. Mooi kleurtje, he?!


In onze tuin is het ook herfst!
En 14 november waren Roel en ik 7 jaar samen! Ik bestelde heel cheesy deze grote ballon en een taart in hartjesvorm om hem te verrassen. Jolie vond het helemaal geweldig en deed gezellig mee!


Jolie's boekenplankjes op haar kamer. Ze heeft beneden boekjes in de kast staan om op de bank te lezen en boven om voor te lezen voor het slapengaan en af en toe wissel ik ze weer even om.

En ik ben zo trots op mijn mini! Ik besloot dat ik de nachtvoeding af wilde bouwen, maar Jolie was het daar niet mee eens. Uren huilen en zeuren... Totdat ik op het idee kwam om te gaan stickeren. Huilen mag, kroelen mag, maar niet drinken en niet aan mijn kleren trekken. Trots dat ze was iedere ochtend als ze een sticker mocht plakken! Inmiddels heeft ze 2 weken stickers geplakt en dus 2 cadeautjes gekregen en nu is ze helemaal gewend. Ze is wel heel blij als het weer licht is... Het eerste wat ze zegt is: 'Mama, het is ochtend! Ik mag weer melk drinken!' 
Helemaal afbouwen gaat dus nog een uitdaging worden....


Snapchatfilters never get old!
En een fotootje van Roel zn telefoon van ons weekendje Gent. We hadden echt een heerlijke tijd, de zon scheen en de stad is prachtig, zeker in die mooie herfstgloed! Binnenkort deel ik een artikel met alle foto's en tips!


Hoii!! Nóg een selfie!

En 19 november was de uitgerekende datum van mijn miskraam in maart. Ik was al ruim 5 weken zwanger toen ik erachter kwam (ik was 2 weken eerder gewoon ongesteld geworden dankzij een héle korte luteale fase!) en daarna begonnen mijn testen eigenlijk meteen al af te lopen met een miskraam bij 6 weken en 3 dagen als gevolg... Doordat het allemaal zo snel ging en er niet echt een nasleep was, kon ik het vrij snel een plek geven. Maar als ik die datum dan als THT op een pak yoghurt zie staan, is het toch even slikken... Ik had al moeder van 2 kunnen zijn.


Op vrijdagmiddag gingen Jolie en ik weer even spelen bij KEET en de stad in voor een cadeautje voor oma. Sanne was wel in voor een spontane kop koffie, gezellig!

Ik was even vergeten dat het Black Friday was....  Wat was het druk! En Jolie werd moe, dus die moest ik dragen... Ik was blij dat Roel ons op de terugweg van werk even op kon pikken, ik was kapot!


Wat is het vroeg donker nu, he!
En vorig weekend waren we bij mijn schoonouders in Enschede. Iédereen mocht z'n schoentje zetten! :)


We vierden de verjaardag van mijn schoonmoeder en gingen naar het techniekmuseum in Hengelo. Jolie vond vooral de oude telefoons leuk, waarmee je écht kon bellen naar de telefooncel in dezelfde ruimte!


En de herfsttafel toverde we om in een Sinterklaastafel! Jolie krijgt dit jaar voor het eerst echt iets mee van Sint en Piet en wat is ze er vol van! Het is ook wel veel voor haar... Ze is moe en opstandig en ze slaapt slecht. Ik ben echt zoekende wat het beste werkt voor haar. Wat dat betreft ben ik ook wel weer blij als deze spannende periode weer achter de rug is!

En dan staat december alweer voor de deur. The most wonderful time of the year!
Heb jij er zin in?

Liefs,
Linda ♥

Populaire posts