SUNDAY SNAPSHOTS || 48


Er zitten weer 2 weken op. Met feestelijke en minder feestelijke momenten: Mijn laatste werkdag, onze eerste trouwdag, mijn schoonmoeder die 65 werd, maar ook Roel en Jolie die allebei flink de griep hadden! Kijk je meer?



Dit is wel een mooie samenvatting van de laatste weken. Op het ene moment is ze superlief aan het spelen (op deze foto met een bakje warm en een bakje koud water en een afwasborstel), op het andere moment is ze alleen maar aan het jengelen en aan me aan het hangen. Van die dagen dat ik me soms even afvraag waarom ik ook alweer zo graag thuisblijfmoeder wil zijn! ;)


Anderhalve week geleden, op woensdag, had ik mijn laatste werkdag. Donderdag ging Jolie naar de crèche en nam ik het er nog even van. Ik liet mijn haar knippen bij de kapper, ging heerlijk in mijn eentje shoppen en kreeg een ontspanningsmassage van een uur bij Qoqo. Daarna kon ik er weer helemaal tegenaan! 
En het einde van mijn contract betekende ook de laatste dag van Jolie op de crèche. Zo jammer, want ze had het net goed naar haar zin! We kregen een superleuk plakboek mee met al Jolie's knutsels en de foto's die gemaakt zijn. Waaronder deze toffe met het thema 'kunst'. 


Vorige week zaterdag waren Roel en ik 1 jaar getrouwd! We zouden het niet al te groot vieren, 2 weken ervoor waren we nog in Keulen en de week daarvoor hadden we een heel uitgebreide date in Nijmegen gehad. Maar 's ochtends kreeg ik toch een ontbijtje op bed en 's avonds stond onverwachts mijn vriendin Neomie voor de deur met deze prachtige bos van Lifestyle Bloemen. En zo werd het toch nog een bijzondere dag! 



Vorige week zondag ging ik naar onze eerste nichtendag, met alle volle nichten van mijn familie van mijn vaderszijde. Ik heb veel contact met mijn nichtje Anna, maar de andere kende ik amper of niet. Mijn oma en opa hadden 11 kinderen, dus ik heb een hele grote familie! Zo leuk om elkaar te zien en wat beter te leren kennen. Het voelde meteen heel vertrouwd, wat zo'n bloedband wel niet kan doen. Volgende keer maken we er een neven- en nichtendag van! 
Met Jolie plakte ik Sinterklaasstickers op het raam. Ze vond het heel leuk en roept nu steeds 'Piet!". We wilden ook samen met haar de intocht kijken, maar dat vond ze nog niet zo interessant...  


Even naar buiten met mijn verkouden meisje. Ze ging zomaar vrijwillig in de kinderwagen! Is het geen plaatje?
En wat een donkere dagen zijn het, he! Ik heb steeds helemaal geen zin om naar buiten te gaan, dus hangen we lekker veel binnen. En Jolie doet spontaan extra lange middagslaapjes, of ze slaapt juist heel lang uit en dan 's middags niet. Helemaal in de war door zo weinig zonuren! :)



Woensdag ging ik er onverwachts op uit met mijn vriendin Sanne. Ik was er echt aan toe na al die dagen binnen met een zieke man en een ziek kind. We gingen koffie drinken bij Ver van Hier, zodat Jolietje lekker kon spelen.



Zaterdag vierde Roels moeder haar 65e verjaardag. Ik had beloofd foto's te maken met mijn nieuwe camera, maar dat is nog best een opgave bij dit licht! Al met al zitten er veel mooie tussen en was mijn schoonmoeder er erg blij mee. Binnenkort maak ik weer foto's op een ander feestje, echt een leuke hobby!


De terugweg van Enschede naar Rotterdam was een intensieve rit. Het ging van keiharde regen naar hagel, naar een blauwe lucht en felle zon. Voor mij als bijrijder was het genieten, wat een mooie plaatjes om me heen!

Dat was het weer. De komende 2 weken heb ik nog niet heel veel plannen, ik laat het maar op me afkomen. Het is weer even zoeken naar een nieuw ritme, zo zonder werk. En ik ben dolblij met ons nieuwe huis, maar het is toch een beetje afgelegen en daar moet ik erg aan wennen! We zullen zien, en jullie ook over 2 weken! Kun je niet zolang wachten? Volg me dan op Instagram!

Populaire posts