SUNDAY SNAPSHOTS || 44


Welkom bij een nieuwe Sunday Snapshots! Kijk je mee wat we allemaal gedaan hebben de afgelopen 2 weken? 

Boven: Gisteren op Marinke's verjaardag. Hoe leuk is haar tuin???


Van Marinke, Desiree en Roeland kregen Roel en ik als huwelijkscadeau een duomassage van een uur bij Qoqo en vorige week zaterdag hebben we die geïncasseerd. We hadden allebei nog nooit eerder een échte massage gehad, maar het was echt héérlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar! Daarna gingen we bij Desiree en Roeland eten en deze homemade ravioli was het voorgerecht. Voortreffelijk!


Lieve Lucy! En terwijl wij gemasseerd werden paste Desiree op Jolie. En die vermaakte zich prima met vriendinnetje Reza.


Op maandag doen we weekboodschappen en Jolie hielp thuis met alles naar de keuken brengen. Dinsdag werkte Roel 's ochtends thuis en maakte ik havermoutpannenkoeken als ontbijt.


's Middags ging ik met Jolie de stad in. Ik vind dit steegje voor de Laurenskerk altijd zo tof! Oud en modern samen in één plaatje.


Eind van de middag hadden we met Neomie afgesproken bij KEET. KEET serveert geen wafels meer, maar tartelettes. Lekker, mooi en leuk! Ik merkte wel dat ze hun best doen om van hun kindvriendelijke imago af te komen... de speelhoek is geminimaliseerd en er lag zoveel breekbaars op de onderste planken dat ik met mijn ondernemende dreumes niet zo rustig meer zat.


Vorige week woensdag had ik een gesprek op mijn oude/nieuwe werk en om te vieren dat ik nu officieel weer aan het werk ga, trakteerde Roel me op brunch bij Bazar. Totaal onverwachts gingen we 's avonds nog een keer uiteten. Roel z'n oudste broer was met zijn gezin in town en nodigde ons uit bij Villa Augustus in Dordrecht. En zo werd die woensdag een heel gezellige dag met alleen maar leuke dingen!


Die donderdag was het Koningsdag. We keken het interview met de koning terug (wat een mooi interview, ik was er echt door geraakt! wat een leuke koning hebben we!), aten we oranje donuts en gingen we even de stad in om over de vrijmarkt te wandelen. Maar wat was het koud!! Ik had Jolie in een dikke trui in de draagzak, maar haar wangen waren zelfs bij thuiskomst nog rood en schraal van de kou!


Zaterdagavond had Roel een verjaardag, dus gingen we 's middags even de stad in voor een cadeau. We dronken koffie bij The Tea Lab en daar was ik echt heel lang niet geweest! Toen ik binnenliep besefte ik meteen dat ik mijn 'stamkroeg' en mijn geliefde Dirty Chai Latte gemist had!


Zondag gingen we naar de dierentuin. Binnenkort deel ik daar een compleet artikel over, dus voor vandaag houd ik het even bij deze 2 fotootjes!


Afgelopen dinsdag moest ik even wat kleins halen bij het winkelboulevard bij ons aan de overkant en ik besloot Jolie's loopfiets mee te nemen. Maar waarom fietsen als je kan lopen? We hebben er geloof ik een uur over gedaan om thuis te komen, haha! En krijsen als ik haar vastpakte bij het stoplicht. Ik ben zo'n asshole parent dat ze niet gewoon zelfstandig tussen de auto's door over mag steken!


Woensdagavond kwam mijn nichtje eten, donderdagavond mijn vader en vrijdag was het Bevrijdingsdag. We zouden eigenlijk met ons hele gezinnetje naar het Bevrijdingsfestival gaan, maar het was wederom flink koud, dus Roel bleef thuis met Jolie en ik ging op stap met San. Was erg gezellig!! En de Jeugd van Tegenwoordig was er en ik ben groot fan, dus mijn dag kon niet meer stuk!
Zaterdag was het opeens weer mooi weer. Deze glijbaan hebben we van de buurvrouw gekregen, zo lief! Jolie krijgt er geen genoeg van!



Onze zomerschoonheid! ♥ En 's middags bij Marinke in de tuin op haar verjaardag.


Vanmiddag hebben we voetbal gekeken bij Christel en Angelos en waren we helemaal klaar om het kampioenschap te vieren. Maar wat een deceptie!! Aan de kinderen heeft het in ieder geval niet gelegen... (kijkt Jolie een beetje op naar Levi, denk je? :')). Gelukkig slaapt Jolie er geen minuut minder om!

Volgende week worden we alsnog kampioen trouwens..!

Het is inmiddels al 23:20u nu ik dit zit te typen en ik voel me al 2 dagen niet zo fit, dus ik ga lekker mijn bedje in. Ik hoop dat de komende weken de zon lekker veel gaat schijnen en de temperaturen omhoog schieten, want ik merk dat ik daar echt heel veel behoefte aan heb!
Hebben jullie leuke plannen?



Populaire posts