SNAPSHOTS || 68


Wat een maand joh, maart! Toen ik deze Snapshots aan het maken was dacht ik halverwege: Is dit nog steeds in dezelfde maand? Zoveel leuke dingen! Gaan we:



Het is soms loodzwaar in combinatie met de zwangerschap, maar ik heb mijn positieve thuisblijfmoedervibe wel weer te pakken gelukkig! Heerlijk kijken hoe dit meisje zichzelf vermaakt met al haar speelgoed (haar poppenhuis is een hit, maar ook met Playmobil kan ze zo goed zelf spelen) of lekker samen naar buiten. Ik word er weer heel blij van!


Geconcentreerd trommelen bij Muziek op Schoot. En ik vind de kleur van deze nieuwe jurk zo mooi! Hij is van Weekday.


Het was ook de maand van veel dutjes tussendoor. Iets met voorjaarsmoeheid ofzo?
 

 Lekker hangen op de bank met een filmpje in een verkleedjurk. En dit is Twiggy's nieuwe lievelingsplek. Inmiddels staat er weer een plant, dus moet ze wéér op zoek naar een nieuw plekje.


Door het noodweer naar Texel: Familieweekend! Gelukkig scheen op de boot de zon weer.


Ik mocht niet mee lammetjes aaien, snif! Dat schijnt gevaarlijk te zijn als je zwanger bent. Dus ging Jolie lekker een ochtend op pad met oma en ome Wesley en mochten wij uitslapen, yes!


Ik heb zo'n hekel aan wind, jongens! En het heeft het hele weekend gestormd, bah! Gelukkig was het binnen heel gezellig!


En dit! Misschien wel mijn lievelingsfoto van het hele weekend: Jolie in bad met haar neefjes en nichtje. Zo schattig. Wat heeft ze genoten van al dat samenzijn!






Zondagmiddag gingen we naar Ecomare. Zeehonden, dolfijntjes en heel veel ander leuks uit de zee en dan ook nog een prachtig uitzicht... Alleen jammer van de wind!



Zonsondergang op de weg naar huis....



Eenmaal thuis weer rustig aan. De truc als ik de baby wat minder voel: even met Jolie kroelen. Dan voel ik haar meteen weer enthousiast bewegen!
En op woensdag weer fijn aan het 'werk' bij de Tea Lab. Die schrijfdagen zijn echt een welkome onderbreking van de week!


Het 3e weekend van maart kwamen Roel z'n zus en haar gezin op bezoek. Na thuis uitgebreid geluncht te hebben gingen we wandelen in het Kralingse Bos. En wat een weertje, joh! Spring has officially sprung!


De aller-, aller-, allerlaatste keer Muziek op Schoot. Jammer dat het voorbij is, maar voor Jolie is het tijd voor iets nieuws. In mei begint ze met Peutermix. Dan krijgt ze in een groep met alleen maar kindjes (en een docent uiteraard, maar geen mama) les in verschillende disciplines. Aan het eind kan ze dan kiezen wat ze het leukst vindt en dan begint ze in september met een volledige cursus. Ik gok dat het dansles wordt, hihi, maar damn... wat wordt ze snel groot!


Woensdagochtend was er een ambulance bij Jolie op school in het kader van het thema 'Hatsjoe'. Ze vond het heel leuk, maar ze was iets minder enthousiast over de foto! ;) En toen zij op school zat, gingen Roel en ik naar Ikea voor een nieuwe tuinset. Laat de lente maar komen!


Gijs past mooi bij de Magnolia, die dit jaar weel heel vroeg in bloei stond. En we haalden ook dit rotan wiegje op. Die komt in de woonkamer in plaats van een box. Voor de baby uiteraard, maar Jolie probeerde 'm vast uit, incl. dramatische pose.


Nesteldrang ten top: In mijn eentje met meubels slepen en de hele woonkamer omgooien. Het resultaat is heel fijn geworden, maar ik heb 2 dagen niet kunnen lopen.


Jolie ging voor het eerst logeren! Een nachtje bij mijn ouders, en gelukkig ging dat helemaal goed! Wij gingen een nachtje naar Nijmegen en sliepen in dit toffe hotel.


's Avonds gingen we naar de film (Dumbo, ik heb alleen maar gehuild! Weet meteen weer waarom ik deze film niet meer mocht zien als kind...) en daarna maakten we het veel te laat in de hotelbar.


Dus ik eindigde maart aardig brak... Gelukkig maakte dit uitgebreide ontbijt en nog een hele middag met mijn liefste in de zon dat weer helemaal goed! 

En nu zitten we alweer in april, joh! En hebben we een heel mooi paasweekend voor de boeg! Heb jij nog leuke plannen? 


Liefs,
Linda ♥

Populaire posts