SNAPSHOTS || 67


Ik schaam me diep, maar de laatste Snapshots dateert uit november 2018! Waarom weten jullie inmiddels, maar nu is het tijd voor een kleine update in foto's! December, januari, februari, here we go:




Kerstliefje en kerstgezinnetje. Toen was het babybuikje nog een beetje te verhullen!


Seizoenstafeltje en een middag naar het Natuur Historisch Museum.


Zo'n typische kerstvakantie-activiteit: naar de bioscoop! We gingen naar Buurman & Buurman en dat was goed te doen met Jolie. Al vond ze de kinderen die achter ons zaten ook steeds interessanter.

Doodmoe, maar very happy het nieuwe jaar in!


Zonnetje!
En mijn baby bump bij ruim 12 weken zwangerschap.


Ome Wes gezellig op visite.
En alle diertjes door de wasstraat!


Yaaay, er viel ook nog sneeuw! (en gelukkig was het ook snel weer weg! 🙈)


Mijn allerliefste mooiste poppetje werd 3 jaar! Ze kreeg deze fiets cadeau en reed er zo op weg... Van de zomer maar eens oefenen zonder zijwieltjes.


En een paar dagen later gingen we er heerlijk even tussenuit. 2 weken zon in Lanzarote!


Toen we terug kwamen had ik een fotoshoot en interview voor VROUW Magazine over thuisblijfmoeders. Vanaf 16 april in de winkel!
En m'n jas ging officieel niet meer dicht... Hopelijk wordt het snel écht warm! Inmiddels heb ik ook moeite met mijn schoenen aantrekken haha, dus ik kan niet wachten tot het Birks-seizoen geopend is!


O my, ik vond mijn eerste grijze haar, zo eentje die ook nog echt afwijkt qua structuur enzo! De mening van mijn Insta-publiek was vooral dat ik niet moet zeiken met mijn eerste grijze haar op mijn 35e. Dus dat doe ik dan ook maar niet! 🙊
En Jolie was chagerijnig dat haar vriendinnetje Zoï nog een middagdut aan het doen was toen we bij Christel aan kwamen hahaha!

Liefs,
Linda

Populaire posts