STUFF I LOVE || 05


In dit nieuwe item op mijn blog bespreek ik maandelijks wat voor leuke en handige dingen ik ben tegengekomen op het gebied van mode, baby, eten en drinken, gadgets en lifestyle.  
Heb jij nog leuke tips of ben je geïnteresseerd in een samenwerking, neem dan contact met me op via lindakorner83@gmail.com.
Deze maand:

1. Grote groene mokken


Soepkom? Nee joh. Theekop! I like big cups and I cannot lie. En hoe fancy is deze van H&M Home?

2. Verse gemberthee

Vind jij verse gember in je thee ook zo lekker? Het is zo simpel om te maken: je snijdt wat plakjes gember af en doet deze samen met kokend water in een theeglas. Je kan naar smaak citroen of sinaasappel toevoegen, maar ik vind alleen de gember het lekkerst. Het geeft een goed pittige thee, maar daarnaast is gember ook nog eens heel gezond. Gember staat er onder andere om bekend dat het een krachtige ontstekingsremmer is, goed is voor je spijsvertering en dat het menstruatiepijn verminderd. En voor de mommy's-to-be onder ons: Gember helpt ook nog eens heel goed tegen misselijkheid! Doen dus!
(zelfs de gember juicht!)





3. Girlpower ketting

Een jaar of 13 waren we, en groot fan van de Spice Girls. Ons levensmotto was Girlpower.
Forever! World domination!
Deze ketting herinnert me aan de prille vriendschap tussen Desiree, Christel en mij. Nu, 20 jaar later, zijn het nog steeds mijn beste vriendinnen. En deze ketting van H&M draag ik momenteel bijna dagelijks. Girlpower still rules!



4. Loopwagen Jolie

Deze lieflijke houten loopwagen heeft Jolie voor haar eerste verjaardag gekregen van haar opa en oma. Ze was meteen fan! Ze zit erin, ze loopt erachter, ze vult 'm met haar favoriete spulletjes of duwt vriendje Felix erin door de kamer. En ze heeft er ook meer zelfvertrouwen van gekregen. Ze durfde steeds niet los te staan, terwijl ze het wel kon. Zodra ze door had dat ik haar los had gelaten klampte ze zich meteen aan me vast, of ging ze snel op haar knieën zitten. Maar na een beetje oefenen stond ze zelfstandig en diezelfde dag deed haar eerst losse stappen. Leuk en leerzaam dus, dit mooie ding!



5. Telefoonhoesje 

Lang leve AliExpress! Ik heb een Samsung Galaxy A5 2016 en aangezien dat een niet heel veel voorkomend model is, vond ik het moeilijk om er een leuk budget hoesje voor te vinden. En toen dacht ik aan ome Ali, en uiteraard is het aanbod daar reuze! Dit is mijn laatste nieuwe, ik vind 'm zo mooi! Ik heb sowieso een beetje een ding voor deze bladeren de laatste tijd, ik ben hard op zoek naar zo'n soort plantje voor in de tuin of in huis!


6. Loopfiets 

Toen Jolie deze houten loopfiets van mijn ouders voor haar eerste verjaardag kreeg vond ik 'm vooral tof en stylish verantwoord, maar ik had verwacht dat ze 'm de komende maanden nog niet zou kunnen gebruiken. Maar ja, hoor, mevrouw is 14 maanden en (fiets)wandelt er al vrolijk op los!
Hij past onder de kinderwagen, dus ik kan 'm meenemen als we gaan wandelen en als Jolie dan moe wordt, zet ik haar in de kinderwagen, loopfiets eronder en komen we zonder drama thuis. Zo heerlijk, zeker nu het lente wordt en de zon gaat schijnen!
De loopfiets is van Bandits and Angels.



7. XL hydrofieldoeken

Toen ik een XL hydrofieldoek cadeau kreeg toen ik nog in verwachting was van Jolie, vroeg ik wat ik daar mee kon. Ik had oprecht geen idee. Inmiddels ben ik er dolblij mee en heb ik er nog 3 bijgekocht. Ik gebruik ze bij het voeden in het openbaar, als aankleedkussenhoes, als lakentje, als dekentje, als speelkleed in het gras.... Ik hang 'm over de kinderwagen tegen de zon of tegen de regen. Een echte aanrader dus! Deze komt van de Hema.


Populaire posts