FASHION FRIDAY || NIEUW IN MAAT 80



En dan heeft ze weer opeens een nieuwe maat! Sinds een paar weken zijn haar broeken te kort en veranderen haar jurkjes in tops. Tijd voor iets groters! Ik koop vaak al wat vooruit in een maat groter en na zo'n groeispurt is het net of ik een heel groot cadeau uit mag pakken. Hello maat 80!
Tegelijkertijd ben ik altijd een beetje emo als ik de kleertjes in een maat kleiner weer opberg. Want wat was ze nog klein toen ik ze kocht, en nu is ze er alweer uitgegroeid. Het gaat veel te snel!

Hierbij een kijkje in de kast van Jolie. Dit is nog lang niet alles, maar genoeg om een idee te krijgen van Jolie's - of nou ja, eigenlijk mijn - stijl!

Boven: Dit jurkje kocht ik al een hele poos terug in de sale. Hij is van H&M Baby Exclusive. Op een hanger maakt-ie niet zoveel indruk, maar als ze 'm aan heeft staat ie opeens bovenaan mijn favoriete lijstje, Zo schattig! En die ruches op haar schouders maken het helemaal af!


Simplicity is always a good idea. Links: Zara, rechts: Noeser (cadeautje van Christel! ♥)


Dit bloemige jurkje van Zara kun je toch niet weerstaan?
 

Ooo, van dit soort joggingpakjes heb je nooit genoeg. En dit kleurtje vind ik ook zo mooi! Deze komt van H&M.


H&M Baby Exclusive. Strepen voor mijn kleine boef!


Dit bikerbroekje vind ik zo stoer! En paars is helemaal de kleur van dit seizoen. En die sneakers, hebben ze die ook in mijn maat? 
Beiden van H&M!


Dit rokje is bijzonder. Jolie kreeg het van mijn tante, kort voordat ze overleed. Bij het zien van dit rokje denk ik aan haar en ik denk dat ik het voor Jolie zal bewaren als herinnering.


Links: Dit broekje nam mijn moeder mee uit Spanje, ze kocht het samen met mijn tante. Rechts: Jolie's verjaardagsjurk! Hij komt van AliExpress en inmiddels heb ik ook de zomerversie met korte mouwen in het roze!

Q: Any favourites

♥ 

Populaire posts