STUFF I LOVE || 03


1. Mijn gouden trouwhaaraccessoire (is that even a word?!)

Eigenlijk had ik plannen voor een kroon van echte bloemen in mijn haar. Maar na heel veel staren naar de mooie plaatjes op Pinterest, vond ik het opeens afgezaagd. Maar ik wil wel graag iets bijzonders in mijn haar. En toen vond ik op Asos deze gouden (ja, écht gouden) haarband. Ik vind 'm zo mooi! Ik twijfelde even of het niet too much zou zijn naast mijn kanten jurk, maar het paste prima.

Wel hoorde ik veelvuldig dat ik wel wat weg had van Julius Ceasar. Yep, het is een olijvenkrans! En daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Maar dat mag de pret niet drukken, toch? Ik ben nog steeds fan! Misschien doe ik 'm met kerst wel weer in!

2. Texelse speciaal biertjes

Tijdens onze mini-huwelijksreis op Texel hebben we een rondleiding gehad door de Texelse bierbrouwerij. Dat was echt heel erg leuk! Een aanrader als je van speciaal bier houdt.
De rondleiding werd afgesloten met een proeverij. Yum! We proefden 4 van de 12 bieren die ze brouwen, maar voordat we naar huis vertrekken kochten we ze natuurlijk allemaal voor thuis! Favoriet is de Skuumkoppe, deze is ook het meest populair en goed verkrijgbaar in de rest van Nederland. Maar het Bock-bier is ook heel lekker nu in de herfst en ik heb nu al zin om in het voorjaar in het zonnetje te zitten met een Texels Wit!


3. Matzwarte nagellak

Zwarte nagellak staat al heel hoog op mijn lievelingslijstje, maar matzwart is nog toffer! Deze is van de Hema. Je hebt wel 3 lagen nodig om het goed te laten dekken, maar als die er eenmaal op zitten blijft het dagenlang goed zitten. Yay!


4. Tony Coffee Crunch

Deze, voor mij nog onbekende, smaak Tony's kwam ik tegen bij Marqt. Lekker! Het nadeel: het lukt me maar niet om langer dan een dag te doen met deze reep! :)


5. Boxpakje

Dit pakje van de H&M Baby Exclusive-lijn kocht ik toen Jolie nog niet geboren was. Ze hadden 'm alleen nog in maat 74, en ik vond 'm zo mooi. Het materiaal, de warme kleuren, de knusse knoopjes... Inmiddels past ze het, maar ik had verwacht dat ze nu echt te groot zou zijn voor een boxpakje. Misschien leuk als pyjama, maar niet als outfit! Maar het tegendeel bleek waar... Dit pak staat haar zo schattig, zeker met deze bijpassende dikke sokken en haar Moccies! Niks babyboxpakje, maar gewoon een stoere jumpsuite! LOVE!


6. Polaroid camera

We kochten 'm voor de bruiloft, maar we mochten van onszelf 1 pakje foto's gebruiken om 'uit te proberen'. En ik ben helemaal verkocht!
We moeten de resultaten van de bruiloft nog eens goed bekijken, maar ik gok dat de foto's ze hilarisch zijn!




7. 'Kleintje Beer en de grote wereld' van Harmen van Straaten  

Dit boek kreeg ik cadeau van mijn vriendin Tessa toen ik zwanger was van Jolie. En het is echt mijn favoriete voorleesboek van het moment. Voor Jolie hebben we iedere avond hetzelfde bedritueel. Schone luier, pyjamaatje en slaapzak aan, melk drinken, verhaaltje lezen, liedje zingen en dan slapen. En dit boek blijft interessant. Er staan verschillende korte verhalen in, die wel op elkaar aansluiten, en op een lieve, kinderlijke en luchtige manier een boodschap overbrengen. En ze zijn precies lang (of kort ;)) genoeg om Jolie's aandacht vast te houden!


Populaire posts