OOTD || CHRISTMAS DAY

Ph: moi
jurk - Prenatal, jasje - H&M divided

Vrolijk kerstfeest!
Het is het enige moment in het jaar waarop ik het niet erg vind om vroeg op te staan: Kerst!


Roel moet nog uit Enschede komen, die heeft gisteren kerstmiddag gevierd in de kroeg. Ondanks dat ik groot fan ben van de Twentse traditie heb ik dit jaar met ruim 36 weken zwanger maar overgeslagen. Hij haalt me vanmiddag op voor een kerstdiner met zijn familie in het huis van zijn broer en schoonzus hier in Rotterdam.
Ik ben nog een beetje moe, want: bijna 37 weken zwanger dus. En ik was vannacht pas om 2:00u thuis na Kerstavond met mijn vriendinnen. Een jaarlijkse traditie (ok, soms is het 3e kerstdag, of 4e, of gewoon een paar dagen voor kerst) waar ik veel waarde aan hecht!
Maar de kerstlichtjes branden, de cadeau's staan klaar en Mariah Carey klinkt door het hele huis. En mijn little black (maternity) dress ligt klaar, samen met mijn stokoude, Chanel-achtig tweetjasje. Ik spring zo onder de douche om me klaar te maken en ga dan de keuken in om alvast wat happen voor te bereiden. En zing en dans nog even door in mijn eentje!

All I want for Christmas is youuuuu!

Q: Hoe ziet jouw eerste kerstdag eruit? En wat trek je aan?


Populaire posts