SNAPSHOTS || 61



Nog geen 4 weken terug van vakantie, maar wel hebben niet stil gezeten! Kijk je mee wat we allemaal gedaan hebben?



De dinsdag nadat we terug kwamen ging ik lunchen met mijn nichtje Anna. Daarna ging ik aan de slag voor AfterNINE bij haar op kantoor, mét dit waanzinnige uitzicht!



Die donderdag gingen we naar de Kunsthal voor de tentoonstelling Hyperrealisme Sculptuur. Echt bijzonder om te zien, zo levensecht. Jolie vond het ook indrukwekkend en wilde alles zien. Als kind vond ik musea niets aan, maar ik vind het nu juist leuk om haar al wat culturele vorming mee te geven. En met de Rotterdampas kunnen we onbeperkt gratis naar alle musea in Rotterdam, dus we hebben er ook ruimschoots de mogelijkheid voor.


Vrijdagavond ging ik met Desiree en Georgina naar de Parade. We zagen een superleuke voorstelling over eten, gingen in de zweefmolen en dronken veel te veel wijn. Een mooie avond dus.
En zaterdagochtend gingen we naar de eerste verjaardag van nichtje Myra en zat Jolie de rest van de dag heerlijk in het badje in de tuin.


Jolie's thematafeltje die week: Dierentuin!





Want op zondag gingen we met mijn ouders naar onze eigen Rotterdamse diergaarde: Blijdorp.
We hadden echt een superleuke dag!


'Ga jij even verven, dan gaat mama even poetsen.'
2 minuten later.....


Woensdagavond wilde ik er na een dag artikelen schrijven achter de laptop echt even uit. Dus maakten we thuis een lekkere poké bowl en namen die mee naar het Kralingse Bos. Eten op een kleedje en spelen met de bal, heerlijk! Na een uurtje weer naar huis, maar volledig de moeite waard!


Jolie is helemaal zindelijk overdag, ik ben zo ontzettend trots op haar! Binnenkort wijd ik er een artikel aan, wat heeft er bij ons gewerkt en wat niet. Het ging zo soepel hier.
Oh, en rechts is hoe ik de WC aantref wanneer ze 'zelf gaat plassen'. Lol!


Dat weekend werden de 2 jongste kinderen van één van mijn beste vriendinnen gedoopt voor de Grieks Orthodoxe kerk. Ik vond het zelf best wel heftig, maar  gelukkig waren ze er snel weer overheen en hadden we daarna een heel gezellig feest (met superlekkere taart!). Jolie had het ook ee beetje verkeerd begrepen en riep huilend 'Nee! Mag niet gedood!', hahaha! Na een middag rennen en spelen was ze zo moe, dat ze op de terugweg in de kinderwagen in slaap viel.



Die maandag erna gingen we 's middags op de thee bij mijn vriendin Irene, Jolie's vriendje Niek en baby Roos. Topmiddag! En wij moeten ook maar eens een zandbak aan gaan schaffen, want Jolie wilde er niet meer uit haha!


Dinsdag werd Gijssie aangevallen door een hond. Die dacht ik te horen althans. Het kan ook een kat zijn geweest, ik zag er laatst eentje bij ons achter lopen ter grote van een poema...  Hij kwam in ieder geval hevig bloedend en buiten adem binnen. We schrokken ons rot! Ik heb de wonden schoongemaakt en hem toen even met rust gelaten en de volgende ochtend bleek het gelukkig allemaal mee te vallen. Maar niet leuk! Hij was er minstens net zo van van slag als wij.

En woensdag werd ik op Roel z'n papadag onverwachts opgehaald bij de metro door hem en mijn lieve poppetje. Fijn wandelingetje samen! We hadden 's ochtends overigens de intake bij Jolie's peuterspeelzaal. Eind augustus is haar eerste dag. Ik heb er zo'n goed gevoel bij en ze is er denk ik echt aan toe, maar ik vind het ook wel heel spannend! Voorzichtig tellen we al af...



Pffffffff, one of those days! Jolie was de hele dag moe en aan het jengelen en huilen en ik was vervolgens ook doodmoe en wilde ook heel graag huilen! Dit soort dagen zijn er weer vaker de laatste tijd, volgens mij maakt mevrouwtje weer een flinke ontwikkelingssprong.
Gelukkig was het die dag erna weer helemaal goed en hadden we het supergezellig! En als side note: We hebben echt al weken niet binnen gegeten. Wat een zomer, jongens!


Mijn favoriete Markthal snack! En dit zo soepel in slaap vallen in de wagen is ook iets nieuws, waar ik overigens geen problemen mee heb. :)


Hoera! Zondag werd mijn neefje Felix 2 en hadden we feest in Nijmegen! Ik heb echt veel liefde voor die foto rechts, wat een kleur! En dat broekje... *hearteyes x 100*


En als afsluiter voor vandaag nog een foto van onze mooie Hibiscus die in bloei staat. Eén van de leuke dingen aan verhuizen: een tuin vol verrassingen! Zal ik daar binnenkort ook eens een hele post aan wijden?


Liefs!!

Populaire posts