VIDEO || UPDATE 2


Vlak voordat we op vakantie gingen heb ik nog even de tijd genomen om 10 minuten tegen jullie aan te ratelen. En een regenachtige vakantiedag zoals vandaag is een mooi moment om de video te editen en te plaatsen. Vandaag vertel ik over onze volgende stap in dit traject van herhaalde miskramen: een afspraak bij de gyneacoloog. Er zijn 3 dingen die ze voor ons kunnen doen: een inwendig onderzoek, chromosoomonderzoek en een bloedstollingsonderzoek.

Daarnaast heb ik het over de huidige stand van zaken en over hoe belangrijk ik het vind dat we hier samen over blijven praten.
Go see!

En als je onze weg naar een tweede kindje wil blijven volgen, abonneer je dan op mijn YouTube kanaal! En voor degene in hetzelfde schuitje, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Laat het me weten in een reactie hieronder, of in een privéberichtje.

Thanks weer voor het kijken!

Liefs! xx



Populaire posts