SNAPSHOTS || 60


Wow jongens, het is nog lente en het voelt alsof we er al een hele zomer op hebben zitten! Mag het zo blijven tot oktober alsjeblieft? Kijk je mee naar wat wij allemaal gedaan hebben? 


Met Pinksteren waren we bij mijn schoonouders in Enschede en gingen we met zn allen naar het Hulsbeek in Oldenzaal. Jolie heeft superveel gespeeld met haar neefjes en nichtjes, pakte soms even haar rust zoals hier, het was een heerlijke dag! En wie zit er nog meer wel eens in de auto te wachten tot het kleintje klaar is met slapen???


Op een regenachtige middag gingen Jolie en ik slakken zoeken in de tuin, legden ze op een bordje en na ze even geobserveerd te hebben lieten we ze weer vrij.
Twiggy vindt de regen ook maar niks...


Vorig weekend waren we bij mijn ouders in Wijchen. Roel en ik gingen naar Nijmegen, naar de film en wat drinken. Toen we rond 00:00u thuiskwamen stond mijn moeder met Jolie op haar arm in de deuropening: 'Mama! Ik heb nog helemaal niet geslaapt!' Gelukkig was ze toen ze bij ons in bed lag meteen weg. Dit is trouwens in bad bij oma, ze vindt het prachtig!
Zondag gingen we lunchen met mijn broertje om zijn verjaardag te vieren. Kijk Jolie eens trots lopen tussen haar mama en ome Wesley!


Die maandag had ik met Sanne afgesproken bij Juffrouw van Zanten in Kralingen. Jolie had al snel vrienden gemaakt! Hoe schattig zijn deze twee?! Eenmaal thuis viel ze direct in slaap op de bank.


Jeeeej, we hebben aardbeien in de tuin! En ze doen het echt goed en zijn heerlijk zoet! Zo leuk! Nu de rest van mijn moestuin nog....


Het is steeds zo vroeg licht nu en als ik dan even wakker word van de zon die naar binnen schijnt of de vogels die fluiten en ik zie dit naast me liggen..... dan vult mijn hart zich wel met liefde, hoor!
En ja ja, hier een werk uit de Van Tienen-galerie! :') Jolie is dol op verven en samen is het nog leuker natuurlijk!


Donderdag haalde ik de bakkerskast weer eens leeg, maakte alles schoon en ruimde 'm toen weer in. Ziet er meteen weer een stuk netter uit. Jolie hielp mee, zoals je op de polaroid kan zien. Ik probeer ook wat vaker de polaroidcamera voor dagelijkse dingen te gebruiken ipv alleen voor feestjes. Leuk voor later! :)


Zaterdag gingen we naar de kinderboerderij en daarna een ijsje eten. Kind, wat ben je toch mooi!


Mijn neef stuurde deze foto's door. Ik heb bijna geen foto's van toen ik klein was, dus ik vind het erg leuk om te zien! Links mijn broertje en ik op het bed van mijn vader en moeder (ik vind het nu gewoon moeilijk om voor te stellen dat we ooit met mijn beide ouders een gezin hebben gevormd. ze zijn al zooolang gescheiden!) en rechts zijn we samen met mijn lieve tante Cokkie, de jongste zus van mijn vader.


Maandag gingen we weer naar Muziek op Schoot, of moet ik zeggen 'met z'n allen bij de juf op schoot?'
En onderweg naar huis plukten we weer bloemetjes.


She loves me, she loves me not, she loves me! Yeeeah!
En dinsdag gingen we naar Christel, die had ik alweer veel te lang niet gezien!! De meisjes moesten weer even aan elkaar wennen, maar hier zaten ze alweer samen 'zagen zagen wiedewiedewagen' te spelen en de rest van de dag heeft Jolie het over Zoï gehad. En kijk die kleine boef op de achtergrond al lopen achter zijn wagentje!


Zo ziet papadag er ongeveer uit!


En dit was gisteren, een heerlijke pastasalade gegeten in de tuin. En ik, in een nieuwe jurk en zonder make-up... Ik las de laatste tijd wel vaker  make-uploze dagen in. Zo heerlijk om het er 's avonds niet af te hoeven halen haha! 

Vandaag en morgen zijn we druk met inpakken voor de vakantie, zondag gaan we op zomervakantie naar Kroatië! En daar heb ik echt ZOveel zin in! En ik ben ook van plan om weer een video op te gaan nemen, so stay tuned!

Heb jij je zomervakantie al gepland? Of blijf je lekker thuis?

Liefs!

Populaire posts