VIDEO || DE EERSTE UPDATE


Een poosje terug deelde ik in mijn Instagram Stories dat ik graag video's wilde gaan maken over onze weg naar een tweede kindje. En de reacties waren overwegend positief!
Het liefst wilde ik van die leuke gezinsvlogs maken, maar dat ziet Roel niet zo zitten... Die wil liever niet op beeld. Dus besloot ik gewoon mijn eigen verhaal te vertellen. Mijn gedachten delen, de fases waar we doorheen gaan. Niet alleen de mooie momenten, maar ook de moeilijke. Afgewisseld met een stukje daily life af en toe? Ik voel die behoefte deels om het taboe op onderwerpen als deze te doorbreken en deels omdat ik zelf echt even een projectje nodig heb om nog iets positiefs te halen uit deze periode!


Vandaag is het dan zover, mijn eerste video staat online! Zooo spannend! Ik vertel over de maanden april en mei: afwisselend positieve en negatieve zwangerschapstesten, tegenstrijdige conclusies van de profs en mijn vierde miskraam. Excuus alvast voor het geratel hier en daar. That's just me! En ik wilde mijn verhaal zo spontaan mogelijk houden. 

Ik zal mijn video's voorlopig ook hier delen, maar wil je echt niets missen, abonneer je dan op mijn gloednieuwe kanaal. Ofzo. Deze vlogwereld is ook nog helemaal nieuw voor mij! 

In ieder geval alvast heel veel dank voor het kijken! 

Liefs! ♥


Populaire posts