SUNDAY SNAPSHOTS || 53


Het is weer zondag, dus het is weer tijd voor een terugblik op afgelopen week in foto's. Kijk je mee?



Maandagochtend gingen we weer naar Muziek op Schoot. Zo leuk om te zien dat de omgeving steeds meer vertrouwd wordt voor de kindjes en dat ze steeds meer los komen! Hier mocht Jolie op de trommel met leeftijdsgenootje Jezz.
En links... dit jurkje wilde ik dus al een poos, maar vond 'm toch steeds iets te duur. Vorige maand kocht ik 'm uiteindelijk tóch, met een kleine korting. En ja hoor, vorig weekend was opeens 70% afgerpijsd! I hate it when that happens!


Dinsdag mochten we eindelijk Gijssie weer ophalen. Hij heeft 5 nachten in het dierenziekenhuis gelegen! We gingen vooraf nog even naar Ikea, eigenlijk omdat we e.e.a. nodig hadden, maar we waren uiteraard weer aan de late kant. Daarom hielden we het maar bij een broodje en mocht Jolie even spelen in de speelhoek. Ik vind haar op de linker foto opeens zo groot lijken! En rechts was 's middags, met Jolie én Gijs op schoot. Hij is zo blij dat hij weer thuis is!


En een middagdutje skippen betekent uiteraard vlak voor etenstijd tegen mama aan in slaap vallen! Ik vind dat de meest vermoeiende dagen, als ze helemaal niet slaapt 's middags.
Rechts zit ze in een melkbad met rozenblaadjes. Ik heb gehoord dat dat heel goed is voor haar droge huidje, maar daarnaast ziet het er natuurlijk ook wel heel erg leuk uit!


Woensdagochtend ging ik brunchen met mijn hoogzwangere vriendinnetje Judith bij Lof der Zoetheid. Broodjes brie met stoofpeertjes, lavendel en amandelpraliné. En ja, dat is net zo heerlijk als het klinkt!


Donderdag raasde er een storm over ons land en bleven Jolie en ik lekker binnen. Links zie je Jolie in onze slaapkamer voor de beslagen en natgeregende ramen en rechts ben ik, zonder make-up en m'n haar in een knot. Gewoon een dag lekker helemaal niks!


Vrijdag deelde ik in mijn Instastories heel veel foto's van onze reis door Zuid-Amerika in 2013. Een heerlijke trip down memory lane!


Aan het eind van de middag ging ik met Jolie op pad om een cadeautje te kopen voor Desiree en daarna door naar haar verjaardagsfeest. Jolie zei resoluut 'nee' tegen de kinderwagen en dus mocht ze lopen. Maar dat kwam er natuurlijk op neer dat ik haar vooral aan het dragen was... En dat voelde ik de volgende dag flink in mijn rug en in mijn knieën. Je bent een reumapatiëntje of je bent het niet, hè! Toch was ik trots op haar dat het zo goed was gegaan. Ze luistert goed en ook een tijdens de busreis van een half uur bleef ze zoet op schoot zitten. Voor herhaling vatbaar! (met wat spierontspanners erachteraan...!)


Zaterdag reden we naar Wijchen voor de verjaardag van mijn stiefvader. Wat een feestweekend! We gingen pannenkoeken eten en mijn stiefbroer en stiefzus sloten impulsief ook aan met hun kinderen. Hier zie je mijn moeder met al haar kleinkinderen op schoot, zo leuk!
En rechts zie je Jolietje in haar pyjamaatje bij oma in de keuken vanmorgen. Dat vindt ze echt geweldig! Thuis zit ze ook geregeld op het aanrecht als ik ga koken, het wordt tijd om ook zo'n handig krukje aan te schaffen. Gelukkig moeten we binnenkort dus nog een keer terug naar Ikea na dinsdag, haha!

Hoe was jullie week? Hebben jullie de storm overleefd?

Liefs! ♥

Populaire posts