STUFF I LOVE || 9



Welkom bij een nieuwe Stuff I Love! Eten, drinken, mode, lifestyle, baby... hier deel ik wat ik de afgelopen maand ontdekte, leuk vond en jullie niet wil onthouden. 
Meestal niet gesponsord, soms wel en dan zet ik het erbij. Keeping it real dus. 
Deze maand:

1. Kattenliefde

O jongens, dit is zo leuk! Een tentoonstelling over katten in de Kunsthal klinkt sowieso al briljant (kattenplaatjes, maar dan op hoog niveau!), maar er zit dus ook nog een hele speelruimte bij! Zo ingericht om een kijkje te geven in de belevingswereld van een poezenbeest, maar Jolie had het er ook erg naar haar zin. Een bezoekje waard dus, met of zonder kids!
De tentoonstelling 'Kattenliefde, 9 levens in de kunst' loopt nog t/m 14 januari, dus je moet snel zijn.



2. Graftakproof

Mijn hoofd zag er de laatste maanden echt niet uit. Niveautje graftak. En nee, dat is niet overdreven. De combinatie van stress, verdriet en hormonen is een hele slechte voor je huid. Diepe groeven en een doffe uitstraling maakte dat ik er zo 10 jaar ouder uit zag. Op de Instagram van Lindy zag ik dit goedje voorbij komen. En aangezien het gewoon van de Hema is en dus voor een aangenaam prijsje, vond ik het wel de moeite waard om te proberen. Je kan het 's ochtends en 's avonds gebruiken, alleen of in combinatie met je dag- en nachtcrème. En het lijkt vettig, maar het trekt heel snel in. EN HET IS EEN WONDERMIDDEL! Ik weet niet of het alleen deze 'facial oil' is, of ook het feit dat ik weer wat beter in mijn vel zit, maar ik herkende mezelf weer in de spiegel. Mijn huid voelt zachter, mijn rimpels ogen minder diep en er ik heb weer wat kleur in mijn gezicht. Ik gebruik 'm nu alleen 's avonds, in plaats van mijn nachtcrème en ben er dus heel gelukkig mee! Aanradertje ook als je huid het zwaar te verduren heeft met de kou buiten en de verwarming binnen nu in de winter. Ik werd eindelijk weer eens om mijn legitimatie gevraagd bij het kopen van een krat bier, yes!



3. Sterk luxieus

Jaaaa, spuit 11 hier heeft iets nieuws ondekt: de flat white. Cappuccino, maar dan met een dubbele shot espresso. Ik drink mijn koffie graag sterk, thuis drink ik altijd espresso. Maar als ik ergens wat ga drinken, wil ik toch graag iets luxieuzers. Een pumpkin spice latte of een thee met rozenblaadjes... Maar de flat white tops it all voor mij op dit moment!


4. Batman dekbedovertrek

Ik weet niet wat ik toffer vind...  dat Jolie een dekbedovertrek van Batman heeft of dat ze er zelf van overtuigd is dat het poezen zijn! Ik was in ieder geval op slag verliefd. Het maakt Jolie's roze meisjeskamer wat stoerder en zo sluit het helemaal bij mijn haar stijl!
Hij was heel lang uitverkocht, maar volgens mij is-ie er (in ieder geval online) weer bij H&M Home.



5. Easy like Sunday morning

Je hebt ze vast al wel eens voorbij zien komen op InstagramI love me some pancakes on a Sunday morning! En deze zijn ook nog eens best gezond, supermakkelijk om te maken en Jolie-proof. Receptje:

140 gr havermout
1,5 banaan
2 eieren
200 ml kokosdrink (bijv. van Alpro of AH eigen merk)
Staafmixer ervoor en bakken maar!

Hier heb ik één stach gemaakt met honing en blauwe bessen en eentje met wat gesmolten chocoladepasta en banaan. Maar ik vind ze ook lekker me honing en stukjes peer of met lekker veel verse aardbeien! Maar net waar je zin in hebt.




6. Starwars

Voordat ik Roel leerde kennen had ik nog nooit een StarWars-film gezien. Maar toen ik thuiskwam met een t-shirt met een StarWars-logo móést ik wel volgens hem! En, against all odds, vond ik het hélemaal geweldig! Alle 6 de films op 1 dag gezien. We vonden het spannend dat er weer nieuwe films uitkwamen, want fok nou niet met een meesterwerk. Maar ik moet zeggen dat het zover niet tegen valt. Toen ik hoogzwanger was van Jolie zagen we de vorige in de bioscoop en vorige week hebben we The Last Jedi gezien. Prachtig! Kippenvel! Echt! Ik zal verder geen niet spoileren, maar: Wow. Vind ik.
Ga dat zien!





Populaire posts