SUNDAY SNAPSHOTS || 13


Het is weer zondag en ik vond het wel weer eens tijd worden voor een Sunday Snapshots! Dit is waar je naar kijkt:

Boven: Mmmm! Ijsjes in Lille!


In de periode dat mijn schoonouders op vakantie waren, mochten wij 4 weken de auto lenen. Kon ik ook eens een carselfie maken! :) Een auto voor de deur werkt wel heel verslavend, we willen nu zelf ook heel graag een auto! 
Deze trui heb ik trouwens nieuw gekocht bij de Bershka in Lille, echt een goede basic!


#Monkistyle! Ik stond samen met de baby op de website van Monki, heel tof!


Hier ben ik 17 weken zwanger. Morgen zit ik alweer op 20 weken!


Lekker degelijk gourmetten in Duinkerke, ik heb m'n nieuwe pyjama aan haha! Je moet toch wat als je niet kan BBQ-en... ;)


Vorige week had ik weer een afspraak bij de verloskundige. Het blijft zo magisch om het hartje van de baby te horen kloppen, ik was weer in tranen van ontroering! Dit keer heeft Roel er ook een geluidsopname van gemaakt met zijn telefoon, zo leuk om terug te luisteren!
De volgende dag kon ik me niet beheersen en kocht ik dit stoere pakje in maat 62.


Een weekendje bij mijn schoonouders in Enschede betekent een hoop verwennerij. Zomaar een random ontbijtje... Yum!


Hoi! Deze oversized trui van Monki heb ik van Irene geleend gekregen, zo kocht 'm voor haar zwangerschap maar heeft 'm eigenlijk niet gedragen.


Gisteren ging ik met Tara outfitfoto's shooten voor onze blogs. Daarna gingen we nog even koffie drinken bij The Tea Lab, Zo lekker, deze ijsthee en chocolade ijskoffie (met extra slagroom voor mij!!). En 2 minuten later kwam er een tafeltje vrij in de zon, yes!

Q: Wat hebben jullie allemaal gedaan afgelopen weken? En nog leuke plannen voor komende week?

Populaire posts