SUNDAY SNAPSHOTS || 12


Het is weer zondag en dus is het weer tijd voor een nieuwe Sunday Snapshots! Ik merk dat ik de laatste tijd regelmatig vergeet om foto's te maken als ik wat leuks doe.
Zo hebben we geen filmpjes gemaakt bij de echo's en was ik bijvoorbeeld dinsdagavond de stad in met Christel en hebben we niets vast gelegd! Wellicht heeft de waardeloze accu van mijn I-phone (bij 20% gaat ie regelmatig al uit... storend!) er mee te maken. Anyway.... Dit zijn, in ieder geval een deel van, de laatste 2 weken in foto's!

Boven: Ochtendritueel! Als Roel naar werk vertrekt, kruipt Twiggy bij me in bed.


Wat een hoop kaarten, he? Roel werd 30 en de kaartjes om ons te feliciteren met de zwangerschap stromen nog steeds binnen. Zo lief! Ze staan allemaal de pronken op ons TV-meubel.


Een kleurrijke 'from where I stand', het weekend voor een eindeloze week van regen...


Vorige week moest Gijssie weer met spoed naar de dierenarts omdat hij niet kon plassen. Omdat het zondagavond was, konden we alleen terecht bij het dierenziekenhuis. Het was weer blaasgruis, kennelijk was hij toch nog niet klaar om te stoppen met zijn speciale dieet. Nu moet hij zijn leven lang op dieet blijven, arm dier! Na 3 dagen mocht ik hem pas weer ophalen. Gelukkig is het beestje er weer bovenop, maar onze spaarrekening bereikt inmiddels een dieptepunt. Wat zijn die dierenartsbezoeken ontzettend duur!









Begin vorige week ontstond het spontane plan om samen met Marinke mijn vriendinnetje Desiree, man en kind op te zoeken op Texel. Zij zijn daar op vakantie en wij mochten komen logeren. Donderdag vertrokken we en het waren 2 ontzettend leuke dagen! Naar de markt, het dorp in en in de namiddag naar het strand om daar tot in de avond te blijven. Felix is zo'n heerlijk kind, Texel een heel relaxed eiland en Desiree en Roeland hebben ons met open armen ontvangen. Echt een paar dagen ontspannen!

Gisterenmiddag thuis gekomen en vanmorgen vroeg zijn Roel en ik alweer vertrokken. Er even een paar dagen samen tussenuit, voordat de baby komt! Voor een echte vakantie hebben we voorlopig geen geld, maar deze 'staycation' is minstens zo fijn!

Q: Wat zijn jullie plannen voor komende week? En, al op vakantie geweest?

Populaire posts