SNAPSHOTS || 73


En er is weer een week voorbij gevlogen! Deze week ging heel snel, omdat ik voor mijn gevoel 2 dagen gemist heb. Wil je weten waarom, kijk en lees dan mee....



De artiest van deze week was George Ezra. Een beetje saai vond ik... 🙊
En maandagmiddag ging ik bij mijn hoogzwangere vriendin Marinke op bezoek in haar nieuwe huis. Jolie was in een soort terrorbui en stormde het huis door, terwijl ik wat versuft op de bank chocoladepepernoten naar binnen schoof. Het hele bezoek was een soort roes, want ik kreeg migraine. 'Kun je nog wel naar huis rijden?' vroeg Marinke. Tuurlijk, dacht ik. En dat lukte ook, op overlevingsmodus. Maar zodra een stap over de drempel had gezet ging het licht uit. Hoofdpijn, overgeven... Gelukkig was Roel 5 minuten na mij thuis en kon ik naar bed. 's Nachts werd ik wakker en leek het wel weer te gaan, maar tegen de ochtend kreeg ik doodleuk een nieuwe aanval. Wat een ellende!


Dinsdag kwam ik dus de hele dag mijn bed niet uit. Dat betekende wel extra veel qualitytime met dit kindje. Ze sliep lekker de hele dag met me mee en toen ik me iets beter voelde konden we nog even kroelen in bed. Ze begint haar handjes te ontdekken nu en is druk met grijpen. Ze pakt mijn vinger bijvoorbeeld, en vrijdag had ze ook opeens haar knuffel vast en zwaaide ze ermee door de kinderwagen.


Woensdagochtend was Jolie naar de peuterspeelzaal en gingen Roel en ik naar Ikea. Mooi plaatje terwijl we over de Van Brienenoordbrug reden. Van dat woonwinkelen kreeg ik spontaan last van prenatale nesteldrang en thuis mestte ik de hele kledingkamer uit en ruimde ik mijn kasten op. Nooit verwacht dat ik dat in 1 middag af zou krijgen haha, maar het is gelukt!

Lilou begon de nacht weer eens in haar eigen ledikantje en dat ging heel goed! Halverwege de nacht werd ze wat onrustig en nam ik haar weer bij me. Maar ze had om 22u haar laatste voeding gehad en wilde om 8u 's ochtends pas de volgende! Het zijn uitzonderingen, hoor, er zit echt helemaal nog geen ritme in haar voedingen of haar slaapjes. Maar de nachten gaan echt heel goed!


Jolie met 10 weken en Lilou met 10 weken. Zusjes, maar eentje is er van de melkboer denk ik.... Ze lijken echt helemaal niet op elkaar!


Vrijdag haalde ik Jolie van school in de stromende regen en aangezien ze ook aangaf erg moe te zijn, hebben we de rest van de middag lekker thuis voor de TV gehangen. Vrijdagavond gingen Roel en ik daar even mee door. Ik dronk een bockbiertje, de eerste keer dat ik iets van alcohol dronk in een jaar tijd. En Roel zat met Gijs en de baby tegelijk op schoot, lekker knus!


"Ik heb nog wat voor je", zei Roel, een uur na mijn bevalling. Het was een hanger met Lilou's naam erop, bijpassend bij de hanger met 'Jolie' en 'R&L', die ik iedere dag draag. Ik vond het heel gemeen, want ik moest huilen van ontroering en lachen van geluk, en dat doet pijn na een keizersnede.

En Lilou lijkt misschien niet op Jolie, maar wat lijkt ze op mij! Ook wel eens leuk, aangezien ons eerste kind een kopietje van haar papa is.


Zaterdagochtend heeft Jolie dansles in de stad. Op de terugweg gingen we nog even kaas en fruit halen op de markt. Jolie wilde persé haar dansjurk aanhouden. En dus liep ze daar, in haar dansjurk met regenjas erover, drijfnat van de regen. Liefje! Een echt Nederlands plaatje!
En kijk nou eens even naar dit poppetje! Nieuw wollen pakje aan, mutsje op wat van Roel is geweest, grote donkere ogen... Om op te vreten!


Steeds vaker wakker en ze wil niets missen!
En de zondag begon ik met cupcakes en Desiree bij 10 to 3 bakery. Bijkletsen en koffie drinken.


Daarna pikte Roel me op en gingen we even naar de kinderboerderij in het Kralingse Bos, samen met mn zwager en mn schoonzus en newborn baby Cas.
Oh, en aangezien het ook vandaag weer veel regende en ik echt een hekel heb aan paraplu's werd ik zeker een keer of 3 nat geregend. En dan gebeurt er dit met mijn haar: Pluis. En het staat alle kanten op! Wel een lekker 70's geheel zo!


En zo sluiten we het weekend af. Yum!!

Hoe was jouw week? Ik houd van de herfst, maar wekenlang alleen maar regen is een beetje overdreven, hoor.... Inmiddels ben ik snipverkouden en er is wederom alleen maar regen voorspeld. Dat wordt binnen blijven en de kaarsjes en de kachel aan. Ook fijn. Maar een mooie herfstdag met z'n gouden zonlicht is meer dan welkom!

Liefs,
Linda

Populaire posts