SNAPSHOTS || 62


De afgelopen 2 weken zijn weer voorbij gevlogen. Roel was jarig, we keken naar poep in het museum en er was een hittegolf. Kijk je mee? 



Vorige week woensdag waren mijn schoonouders op bezoek om alvast de verjaardag van Roel te vieren. We gingen op de Spido. Voor mij zeker niet de eerste keer, maar het blijft leuk om zo door de havens van Rotterdam te varen.



We kwamen ook nog langs ons oude huis.
Beetje heimwee naar onze ghetto soms, hoor!


Mijn kleine helper veegt even de tuin aan mijn haar eigen bezem. 
En zomaar een random snapshot van mijn cutie, de mooie bos bloemen die ik van Irene heb gekregen en de speelgoedrommel op de achtergrond.



En vrijdag was hij dan echt jarig, hoera! Jolie maakte dit mooie knutsel voor hem.


's Middags gingen we een taartje eten bij KEET, maar Jolie had haar dag niet en was vooral drama aan het schoppen en slecht aan het luisteren, dus we vluchtten snel weer naar huis. 
Roel mocht uiteraard kiezen wat we gingen eten..... Kapsalon!! 


Allemaal vers uit eigen tuin! Mijn moestuin doet het goed met dit mooie weer. Met de aalbessen hebben we helaas iets te lang gewacht met plukken. We dachten dat ze nog rood moest worden, maar het blijken witte aalbessen te zijn haha!


Liefde! Het is zo warm 's nachts!
En zaterdag gingen we met  Koen en Anneke naar museum Booijmans van Beuningen.


Daar zagen we blootpakken (die je ook aan mag trekken!) en zagen we de tentoonstelling Gelatin: allemaal enorme drollen. Jolie ging er een beetje vies van kijken. :)


Het is vast het licht, op de sfeer, maar ik vind de linker foto zo mooi!
Rechts is een deel van de tentoonstelling van Hella Jongerius.


Maandag gingen we op fietsenjacht, en kochten we een electrische fiets met superfancy kinderzitje. Hij wordt alleen pas in september geleverd...
Jolie was mee, met haar baby in het 'draagzakdoekje'. Zo schattig!


Onderweg naar huis viel ze in slaap in de auto. Die hitte is ook slaapverwekkend! Thuis hebben we lekker het badje gevuld voor wat waterpret.




Woensdag eind van de middag gingen we nog even naar de Kralingse Plas. Jolie kon lekker zwemmen in het peuterbad, we hadden zelf wraps en salade meegenomen voor een picknick. En wat is er fijner dan nog even schommelen in de avondzon?


Donderdag moest ik weer naar het ziekenhuis en op de terugweg besloot ik met Jolie lekker de stad in de te gaan. Winkelen = AIRCO! We hadden echt zo'n leuke middag. Lekker wandelen, samen een patatje delen, alvast wat winterkleertjes kopen, de collectie diertjes aanvullen bij een klein, schattig speelgoedwinkeltje, even spelen en wat drinken bij KEET en op de terugweg een milkshake voor wat verkoeling. We zijn weer helemaal opgeladen!

En die slak! Hilarisch! Alsof hij omkijkt voor de foto!


Vrijdag was de warmste dag van de week: 37 graden. Ik was helemaal lam geslagen en wilde eigenlijk niets anders doen dan me verstoppen in de hoek van de bank, het meest koele plekje in huis. Maar mijn beste vriendin haalde me toch over om naar het strand te komen en daar hadden we een heerlijke middag met onze gezinnen. Salty hair and sandy toes. Vakantiegevoel! We aten nog een patatje in de laagstaande zon op de strand en gingen toen weer naar huis.


Weer nieuwe bloemtjes in bloei in de tuin! Ik vind het zo leuk om al die diertjes te fotograferen!


En dit jongens..... Je kan mij opvegen, hoor. Hoe lief! Jolie leest een verhaaltje voor aan haar baby voordat ze gaat slapen. Ze kent het boekje zowat uit haar hoofd en echt, het is zo schattig om te horen.
Yes. Cats will be cats.


En nu mag er wel wat regen gaan vallen, hoor! Heerlijk, deze eindeloze zomer, maar stiekem verlang ik toch wel naar de wat donkerdere dagen. Maar er komt alweer een hittegolf aan!
Hoe komen jullie deze superhete dagen door?

Liefs,
Linda

Populaire posts