SNAPSHOTS || 59


Hoii, welkom bij weer een propvolle Snapshots! Kijk je mee hoe de afgelopen weken er uit zagen?



Lang leve de koning! Op Koningsdag gingen we met Koen en Anneke naar het Noordplein, erg gezellig! Ik wilde zoals ieder jaar leuk met Jolie in het oranje op de foto. Maar zoals ieder jaar had zij daar echt geen zin in....... :')


Deze 'selfie' van Jolie vond ik op de camera. Hilarisch!
En samen met papa plukte ze dit boeketje voor mij. Dat zijn de mooiste toch?


We proberen Jolie wakker te houden overdag, zodat ze 's avonds beter slaapt. Soms gaat dat prima, soms wordt ze er heel chagerijnig van, zoals hier.
Maar die middag gingen we nog even spelen bij Juffrouw van Zanten en was alles weer goed!


Woensdagmiddag was mijn schoonzusje in town en gingen we een taartje eten bij KEET, yumm!
Ondertussen had Jolie een theekransje met Gijs.


Oh jongens, ik weet dat vegan zijn heel hip is nu, maar tegen een goede BBQ zeg ik toch echt geen nee. Zo gezellig! Donderdag samen met Bas.
En op vrijdag 4 mei was Marinke jarig en dat vierden we uiteraard met een goed feest bij haar thuis! Er werd zelfs gedanst!



En 5 mei was het natuurlijk Bevrijdingsdag. We wilden eigenlijk naar het Bevrijdingsfestival, maar het was zo warm en zo druk, dat we besloten iets anders te doen. We gingen naar Rotterdamse Oogst op het Noordplein, een superleuk marktje met allemaal streekproducten. En daarna nog een ijsje eten. Een heerlijke dag, met heerlijk weer! En hoe mooi past Jolie's mango-ijsje bij haar zonnige jurk?

's Avonds aten we pompoenpizza in de tuin. Nog meer yum!


En die zon, die bleef maar schijnen! Dus de maandag erna sprak ik met Judith en baby Bram af bij de Kralingse Plas. Zij moesten op tijd weer weg, maar Jolie en ik bleven nog lekker even bij het water zitten tot Roel kwam met het eten. Een homemade Spaanse tortilla. Had ik al yummmm gezegd?


Oooh, dit kindje! Kleine dramaqueen! (haar been raakte een prikplantje)


En op Hemelvaartdag was TREK weer in het Vroesepark. Mijn favoriete foodtruckfestival! We kwamen Desiree en Roeland, Felix en Reza tegen en niet veel later Koen en Anneke. Wat een gezelligheid! En mag ik even zeggen hoe blij ik ben dat we dit meisje overal mee naartoe kunnen slepen en ze zich overal vermaakt?!


Zaterdag ging ik even een uurtje met haar naar de kinderboerderij. Maar alle beestje stonden al binnen... Vond ik jammer, maar voor Jolie kon het de pret niet drukken.


Rennen, rennen, rennen..... :)


Zondag hadden we nichtendag en gingen we met alle volle Korner nichten high-tea-en bij de Tea Lab. Heel gezellig en leuk om iedereen weer eens te zien. En tegelijk intensief, met zoveel vrouwen bij elkaar haha!
Ooh, en dit was de outfit die ik de vrijdag ervoor aan had naar Irene. Een avondje met Irene en Eline op de bank. Wijn en lekkere dingen. Heel veel kletsen. Dat was echt te lang geleden!


Ik ben verwend op Moederdag door man en kuiken!


Van mijn moeder kreeg ik een hele stapel Lindy Bob-jurken die van haar zijn geweest. Zo tof! En deze tekening hebben Roel en Jolie gemaakt in de tuin. Liefjes!


Afgelopen donderdag werd boodschappen doen onverwacht een hele middag samen weg. Er was zoveel te zien onderweg! Bloemetjes en heuveltjes... ze kreeg er geen genoeg van.


En toen kwam papa ons ook nog eens tegemoet lopen! En die mocht de wilde dingen samen met haar doen haha, terwijl mama er met de camera naast stond...


En toen was het vrijdag 18 mei! De bruiloft van mijn beste vriendin! Wat een prachtige dag!! Mooie jurk en zoveel geluk straalden ze uit! Ik was getuige en schreef een ontroerende speech. Gelukkig viel die goed in de smaak. Het eten was heerlijk, het feest was tof. Alleen mijn kater de volgende dag was echt de ergste die ik ooit gehad heb, haha, ben 's middags weer terug in bed gekropen!

En lieve mensen, de zon schijnt gewoon nog door! En dan is het nog niet eens zomer... Hebben jullie nog leuke plannen de komende tijd?

Liefs! ♥

Populaire posts