SNAPSHOTS || 58


Yesss, spring has sprung! Kijken jullie mee naar wat we de afgelopen weken hebben gedaan?




De dag nadat we terug zijn gekomen van Texel, gingen Jolie en ik op bezoek bij Marloes, één van de vriendinnen die ik heb overgehouden aan mijn zwangerschapsgroepje van mijn zwangerschap van Jolie. Haar huis is een waar speelparadijs, dus Jolie had het er weer helemaal naar haar zin met leeftijdsgenootje Olivia.



Omdat de tijd van warme dagen en zonneschijn ein-de-lijk is aangebroken, maakte ik dit lentetafeltje voor Jolie. En we kunnen ook eindelijk naar buiten en aan de slag met onze tuin.


We bleken zonder het te weten een prachtige Magnolia te hebben staan!


Leuk he, al die beestjes in de tuin! Als kind vond ik het geweldig om met insecten te spelen, en nu laat ik ze aan Jolie zien. Wormen, slakken, pissebedden, mieren, 'beestjes', het is allemaal even interessant!
En die zaterdag ging ik koffie drinken met bestie Desiree bij KEET. Roel had veel last van zijn oog, dus nam ik Jolie mee. De hele weg had ze geroepen 'Mmm lekker taart! Jolie ook taart! Mmm!', dus bestelde ik een eigen tartelette voor haar. Na 2 happen zei ze: 'Niet zo lekker.' en daar stond het taartje... Gelukkig konden Dees en ik 'm nog wel op.
Note to self: stop met dat kind zo te verwennen!


Gijssie en de logeerkat van de buren in patstelling.
En stoepkrijten is natuurlijk ook helemaal tof!


Donderdag reed ik met Jolie naar mijn moeder in Wijchen en gingen we gezellig even het dorp in.
Gijs genoot ondertussen van het goede leven in de zon.


Nou zeg, eindelijk ben ik een foto tegen gekomen waar ik Mini een beetje terug zie in mezelf! Dit ben ik met mijn oma en opa, maar zien jullie ook het koppie van Jolie erin terug?
En vrijdagavond gingen we lekker roti eten in de stad en meteen even shoppen voor Jolie. Wat heeft Zara een geweldige zomercollectie!


Vorige week zaterdag gingen we even een uurtje naar de verjaardag van Fardau en deed Jolie een feestmuts op.
En die zondag gingen we helemaal in style boodschappen doen. In de winkel werd ik aangesproken door een leuk meisje dat ik er zo tof uitzag. En dat dat kindje met dat haarbandje toch bij mij hoorde? Ze vond ons zo leuk samen, dat ze het echt even wilde zeggen. Lief, zo'n onverwachts compliment! (ik had niet eens make-up op!)


Dinsdag had ik met Sanne afgesproken in het Kralingse Bos. Even naar de kinderboerderij, waar we wel heel lang zijn blijven hangen, omdat het zo leuk was met al die lieve lammetjes en babygeitjes! Daarna nog een wandelingetje en een koffietje in de zon en ik was weer opgeladen voor de rest van de week!



Donderdag was het bizar warm en gingen we naar de Kralingse Plas. Jolie vond het zo leuk! Het zand, het water (wat ze 'de zee' noemde) en ze maakte zelfs nog 2 vriendinnetjes. Dat laatste was ook heel fijn voor ons haha, we hadden Jolie natuurlijk de hele tijd in ons vizier, maar we waren wel even met z'n 2en en hadden onze handen vrij. Net een date!


En ik verklaar het ijsjesseizoen officieel voor geopend!


Vrijdagochtend paste ik een paar uur op Reza en wat hadden de meisjes een lol samen! En wederom: ik had opeens wat tijd voor mezelf, zij vermaakten zich wel! Leuk om te zien, en vast te leggen voor later!


's Middags deed ik een middagdutje samen met Jolie. Ik ben zo moe de laatste tijd!


Zaterdag maakten we een wandelingetje en gingen we even de stad in voor een cadeautje voor Jolie's nichtje Madelief. Ik vind haar er hier zo schattig uit zien, en het is echt een budget outfit. Hoedje 1,50 bij de Action, jurkje €3,50 bij AliExpress! Zal ik vaker outfits van Jolie gaan delen op Instagram?
En Gijs, die ouwe chiller!


En zondag vierden we de verjaardag van Madelief bij Roel zijn zus op de camping. Zo gezellig en gelukkig nog bijna de hele dag prachtig weer. Jolie ging er even vandoor op de fiets van de buren, bizar hoe snel ze door had hoe die trappers werken! Eind van de dag begon het toch nog flink te onweren, maar samen schuilen voor de regen heeft ook wel wat. Al met al een topdag!


Maandag moesten we naar het kinderziekenhuis voor Jolie, ze heeft namelijk een week of 2 geleden in een paar dagen al haar haren uitgetrokken. Vooral voordat ze gaat slapen. Ze is bijna weer helemaal kaal nu! De huisarts wilde dat we even na lieten kijken of het niet iets medisch is, iets van eczeem wat jeukt bijvoorbeeld. Maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ze denken dat het vooral een gewoonte is en dat het wel weer overwaait. Ik hoop het! En dat haar haren maar snel weer aan mogen groeien!
Omdat we best een stukje moesten reizen nam ik haar mee in de draagzak. Kon ze een middagdutje tegen mama aan doen!

En inmiddels lijkt het weer alsof we in de herfst zijn beland! Hopelijk wordt het snel weer wat beter!
Hoe heb jij de mooie dagen besteedt?

Populaire posts