SUNDAY SNAPSHOTS || 23


Er zijn weer 2 weken verstreken en dus is het weer tijd voor een Sunday Snapshots! Hoe zagen mijn dagen eruit? Dat zie je hier in foto's! Kijk je mee?


De poezen moeten het sinds Jolie er is doen met iets minder aandacht, maar ik ben nog net zo gek op ze! Hier ligt Gijssie lekker te slapen op zijn vaste plek op de bank! 


Vorige week zondag gingen we langs bij de Waalse Kerk voor een bezichtiging van het zondagsschoollokaal. Ze maakten reclame op een website voor trouwfeesten en het was één van de weinig locaties die ik kon vinden waar je je eigen catering mag regelen. Eenmaal daar bleek dat ze liever geen échte feesten wilden hebben. Ik vroeg waarom ze dan reclame maakten op een website voor trouwfeesten, zij gaven aan dat zij dan meer bedoelen dat je daar kan trouwen en dan in het lokaal een receptie kan houden. Met eigen catering bedoelen ze bijvoorbeeld proosten met een glas champagne of het aansnijden van de taart. Hmm.. dat is  niet waar we naar op zoek zijn! 
Op de terugweg maakten we een wandeling door het park, maar er stond een hele koude wind. Niet fijn! Jolie zat eventjes zo naar voren in de draagzak, maar ik vind naar me toe toch fijner. En meer geborgen, met die wind!  


Vorige week dinsdag kwamen mijn tante Cokkie, tante Loes en mijn nichtje Anna op kraambezoek. Jolie was zoals altijd haar charmante zelf!


Op woensdag sprak ik met Tara af om foto's te maken voor onze blogs en koffie te drinken in de stad. Roel was vrij en bleef bij Jolie. Onderweg naar huis nam ik deze heerlijke donuts mee. De winkel Donuts & Bagels zit bij Beurs en als ik met de metro reis kom ik er bijna altijd langs. Die zoete kleurtjes zijn te verleidelijk om voorbij te lopen!


En toen paste Jolie in maat 62! Op diezelfde dag rolde ze ook voor het eerst van haar buik naar haar rug. Trotse mama hier!


Vrijdagavond ging ik met Irene naar de film. Mijn eerste avondje uit zonder Jolie! Ik vond het stiekem wel fijn om even alleen weg te gaan, even Linda zijn in plaats van mama. Voor de film aten we een Swirl en kletsten we bij. En ik had verwacht dat How to be Single een beetje een flauwe romcom zou zijn, maar het bleek een heel leuke film!


Vorig weekend werd nichtje Madelief 2 jaar en dat vierden we op de camping. Er was slecht weer voorspeld, maar we zaten lekker in de zon. Madelief kreeg deze vintage kinderwagen cadeau, die ook nog van haar moeder is geweest. Supertof! 


Outfitje.


Jolie slaapt graag heel lang uit en is daarna o zo vrolijk!


Woensdag was het Koningsdag. Roel en ik wilden even de stad in met Jolie, een rondje over de vrijmarkt, wat eten en weer terug. Maar op de Nieuwe Binnenweg kwamen we Koen en Anneke tegen en daar hebben we eigenlijk de rest van de middag gestaan. Wat heerlijk dat we zo'n makkelijk kind hebben wat we overal mee naar toe kunnen nemen. In de draagzak, lekker dicht bij mama, vindt ze alles best! Op de terugweg naar huis lag ze lekker te slapen. 


Dit weekend hadden we niets gepland! Heerlijk! Zaterdag gingen we impulsief naar de Markthal en kochten we allemaal lekkere dingen. Vandaag was het prachtig weer en hebben we gewandeld op het dakpark. Bij thuiskomst hebben we in de tuin gezeten en lekker geborreld met de lekkere dingen van gisteren. Vooral het groene smeersel, gemaakt van avocado, is erg lekker!

Nu staat er een week vol zonneschijn voor de deur! Heb jij nog leuke plannen?

Populaire posts