OOTD || NEW NEW NEW !

Ph: Wesley
schoenen - Dune, sokken - H&M

Terwijl ik hard op zoek was naar de perfecte zwarte schoen, kwamen deze beauty's op mijn pad. Vriendinnetje Christel had ze voor zichzelf gekocht, maar ondanks vele pogingen tot inlopen bleven ze knellen. Mij, met mijn maatje kleiner, zaten ze als gegoten! En dus kreeg ik ze cadeau van haar. Zo lief!

Tijdens mijn zwangerschap heb ik ze niet zo vaak gedragen. Toen waren het sneakers, all day every day. En dit model staat gewoon ook niet zo mooi onder een joggingbroek... ;)
Maar nu ik langzaam aan mijn oude lijf terug krijg en mijn eigen stijl weer uit kan dragen, ben ik blijer met deze schoenen dan ooit tevoren!
Thanks Chrissie!

Q: Wat vind jij van deze schoenen? Zou je ze dragen met sokken, zoals ik op deze eerste lentedag deed? (en blote benen, o yeah!)

Populaire posts