OOTD || NEW BORN MOM


Ph: Tara
jurk - Monki, sneakers en  muts - H&M, omslagdoek Jolie - Moeders voor Moeders

Zo'n 6 weken na de geboorte van Jolie sprak ik met Tara af om wat te drinken en outfitfoto's te maken. Ik had er heel veel zin in! Maar wat moest ik aan met zo'n postpartum lijf?
Ik koos voor een veilige zwarte jurk (met toffe achterkant!), een zwarte panty (yep, ik droeg stiekem gewoon nog mijn zwangerschapsvariant) en mijn nieuwe witte sneakers. Met die laatste ben ik superblij, hoe leuk zijn die witte leren vetertjes?
Aangezien Jolie steeds moest huilen als ik wegliep bij de kinderwagen, besloot ik haar maar gewoon mee te nemen op de foto. Het was een koude en kille dag, dus ik wikkelde haar in deze warme, witte deken die ik van Moeders voor Moeders cadeau heb gekregen. Een deel van mijn nieuwe leven gecombineerd met een onderdeel van het oude. 
En na de foto's snel opwarmen met een dirty Chai bij The Tea Lab. Some things just don't change!










Populaire posts