SNAPSHOTS || 71


Familieweekend, zomerse dagen en heel wat zwangerschapsoutfitjes in de laatste 2 weken van mei. Kijk je mee?



De week begon al goed: onze eerste groeiecho in het ziekenhuis! Ruim 28 weken en de baby loopt keurig op schema! En die je die lange benen?
En op dinsdag in de metro naar Nesselande voor een lunch met Neomie bij Mamamo. Wat een leuke tent is dat! Superleuke speelhoek voor Jolie en lekkere broodjes! Zeker voor herhaling vatbaar!


Jolie was lekker aan het knutselen met waterverf en ik deed met haar mee. Ik maakte deze bordjes voor de kamers van de meiden.
En Jolie heeft haar eigen manier gevonden om naar het hartje te luisteen!


Donderdag kwam ik erachter dat ik bijna al mijn kleren niet meer pas, boehoee! Hoe creatief ik ook zoek naar oplossingen, mijn buik is gewoon te groot. Gelukkig gaat deze maternity dress van Asos nog wel over mijn buik heen.


Die avond ging ik uitgebreid uiteten met Tessa. Ik had haar al bijna een jaar (!!!) niet gezien, dus we hadden een hoop bij te praten!


Zaterdagochtend ging Jolie voor het eerst naar Peutermix! Zang, dans en theater, zodat ze al die discplines een beetje leert kennen. Zó leuk! En in tegenstelling tot Muziek op Schoot is dit zonder mama's, dus Roel en ik gingen in de tussentijd even ontbijten met cupcakes bij Ten to Three Bakery.
En 's middags kwam er weer een lading wasbare luiers binnen. Als de baby er is en ze past ze (ik heb besloten geen newbornmaat te kopen en in dat allereerste begin gewoon wegwerpluiers te gebruiken), zal ik er een review over schrijven.


Zondag hadden we weer een nichtendag met alle nichten van de Korner-kant. Hier een fotootje van mij en mijn lievelings!
En Roel en Jolie bij Ver van Hier. 14 mei waren we 7,5 jaar samen! ♡


M'n 30 weken-buikkie.
En dit is hoe Jolie en ik meestal wakker worden samen. Lekker met een ontbijtje op de bank voor de TV!


Twiggy vond dit precies 3 seconden leuk haha!
En 30 weken en 3 dagen op deze foto!! Wat vliegt de tijd!!!



Nieuw slaappakje voor na de bevalling. Lekker ruim, handig om borstvoeding in te geven en het kraambezoek nog een beetje decent vanuit bed te ontvangen.
En donderdag mochten we stemmen voor Europa! Ik stemde op GroenLinks.


Oefenen zonder zijwieltjes! Maar dat is nog wel heel erg spannend haha!


Vrijdag haalde ik Jolie op uit school en gingen we de stad in. Een taartje eten bij KEET (waar ze deze toffe muur hebben die ik thuis ook wil!) en even naar de Markthal om al mn ontbijtpotjes weer bij te vullen.


Even posen in mijn nieuwe jurk! 31 weken zwanger!






En toen was het tijd voor het jaarlijkse familieweekend met Roel zn gezin. En dit keer stond het in het teken van de 70e verjaardag van mijn schoonvader! Hij wordt in juli pas 70, maar aangezien ik dan bijna uitgerekend ben en echt niet meer naar Enschede ga rijden, besloten we het nu alvast te vieren met een uitgebreid diner bij Belvedere in Schoonhoven.
We hadden supermooi weer en het was echt een heel leuk weekend!


Mijn kleine Amélie!
En zelfs deze zwangerschapsbroek begint te klein te worden, haha! Dikzak...


Mijn moeder komt sinds 2 weken 1 dag per week langs om Jolie een beetje te vermaken en mij wat te ontlasten. Dan kan ik even een middagdutje doen, of me bijvoorbeeld even opsluiten op de slaapkamer om in alle rust mijn geboorteplan te schrijven.
En mijn kleine kunstenaresje!


IJsjes eten en kroelen met de poes!
En de eerste babywasjes zijn gedaan, OMG!



Jolie wil ook even op de foto met haar babybump, net als mama.
En het blijft leuk, met die frambozen spelen! ♡

De warmte van de afgelopen dagen viel me best wel zwaar. Alles opgezwollen en de baby een stuk minder actief. Desalniettemin heb ik zoveel zin in de zomer! Ik bloei helemaal op van het vele buiten zijn, al is het maar gewoon in onze eigen tuin. Dus laat die zon maar schijnen (en de temperaturen alsjeblieft niet boven de 25 graden uit komen haha!).

Ben jij al zomerklaar?

Liefs,
Linda

Populaire posts