SNAPSHOTS || 56


De afgelopen weken waren relatief rustig, maar er stonden wel een paar toffe dingen op het programma! Kijk je mee wat ik zoal via Instagram het www op het gesmeten?



Vorige week had ik in het begin van de week migraine, dus deed ik zo min mogelijk. Donderdag was ik weer up-and-running en gingen Jolie en ik op kraambezoek bij Judith en baby Bram. Het was de dag dat ik eigenlijk uitgerekend was van de tweeling en die ochtend sloeg ik mezelf ook wel even voor m'n kop dat ik precies nu een kraambezoek had gepland.... Maar eigenlijk was het gewoon heel fijn! Mooi om te zien, zo'n kleine mannetje en niets zo aanstekelijk als pril babygeluk!
We moesten een aardig eindje met het OV, dus ik had de draagzak mee voor Jolie. Op de terugweg viel ze in slaap en heeft de rest van de weg zo tegen me aangelegen, heerlijk!



Vrijdag gingen we bij Desiree en Roeland eten. Zo leuk om de kindertjes samen te zien. Jolie en Reza worden steeds meer echt vriendinnetjes in plaats van baby's die naast elkaar op hetzelfde kleed liggen, ze hadden zoveel lol samen!
En wat Desiree toen nog niet wist is dat we haar de volgende dag zouden verrassen... Haar vrijgezellenfeest! Lunch, tarot, uiteten en nog even de kroeg in, het was een mooie dag!


Zondag was ik een beetje brak en gingen we uitwaaien op het Dakpark. Maar wat was het koud!!


Woensdag ging ik bij Irene op de thee. Ze leende onze draagzak voor baby Roos en heeft er inmiddels zelf eentje gekocht. Leuk! Ik ben zelf zo'n voorstander van dragen!
Donderdag was het zo ontzettend koud, maar na maandag en dinsdag amper buiten te zijn geweest, wilde ik toch graag even met Jolie naar buiten. Zeker omdat ze haar middagdut ook nog wilde skippen. Ik trok haar dikste vest aan, haar jas, wanten, sjaal, 2 muts, hoofdband en legde 2 dekens over haar heen. Zo zouden we de Russische Beer wel trotseren!


En na wat verzet viel mevrouwtje toch eindelijk in slaap in de frisse lucht. Dat was lang geleden!


Vrijdag hadden we in eerste instantie een pyjamadag. Beetje bankhangen, televisie kijken, wobbelen op haar nieuwe board. Maar toen Roel uit zijn werk kwam vertelde hij dat er kinderen in de buurt aan het schaatsen waren en toen wilden we toch wel even gaan kijken. Dus hup, kleren aan en naar buiten! Jolie's eerste keer op het ijs! Ik vond het veel spannender dan zij!


Zaterdag gingen we even naar de Markthal om wat lekkere dingen voor het weekend te halen en een patatje te eten bij Bram.
Maar poeh, het was een erg vermoeiende middag! Jolie luisterde slecht, liep steeds weg en schopte in Sostrene Grene een enorme scène, gillen, krijsen, spartelen, de stervende zwaan.... midden in de winkel. Iedereen keek. Heel fijn die peuterpuberteit!


Maar gelukkig is ze ook nog heeeeeel lief tussendoor! En hebben we vandaag haar familie Schleichdiertjes weer een beetje uitgebreid. Dat is trouwens meteen de tip van de week, ze vindt ze zo leuk om mee te spelen!

Nou, dat was 'm weer! Hebben jullie voor de komende week nog leuke plannen?

Populaire posts