SUNDAY SNAPSHOTS || 46


Wat zijn de afgelopen 2 weken snel gegaan! Roel heeft vakantie en zomervibes zitten volop in de lucht, dus we extra veel leuke dingen gedaan. Kijk je mee?

Boven: Zonnige ochtenden. En radijsjes uit de tuin! Ze waren heerlijk!


Deze kist kochten we bij Ikea voor Jolie's speelgoed. Hij is huge, dus alles past erin. Staat lekker opgruimd! En dinsdag moest ik weer werken en liet ik mijn hartjes achter in bed. It's a hard knock life!



Op Hemelvaartdag gingen we varen op de Bergsche Plassen met de boot van mijn bestie Desiree. Wat een mooie dag!


's Avonds aten we lekker in de tuin (hoe cute is dit zwart/witte pakje??!) en vrijdag gingen we door naar Nijmegen. We waren een beetje laat en wilden dus onderweg eten. We haalden een maaltijdsalade bij de Appie en aten die bij een picknickplek op. Vakantiegevoel compleet!


's Avonds zouden we naar het feest van mijn broertje gaan, die was dan bijna jarig. Helaas wilde Jolie niet slapen en bleef ze huilen zodra ik uit zicht was. Ze moet nog erg wennen aan de crèche, dus ik denk dat ze daarom een beetje verlatingsangst heeft. Om 23:30u sliep ze nog niet en mijn hoofd bonsde haast uit elkaar. Ik kon haar zo niet achterlaten bij mijn ouders, dus zegden we het feest af en bleven daar. De volgende ochtend werd ze pas om 10:30u wakker!!
Zaterdag gingen we naar foodtruckfestival TREK in Nijmegen.


Met mijn neefje Felix en Jolie op TREK. Felix is een half jaar jonger, zou je niet zeggen he? En een gezinskiekje, we slepen dat kind gewoon overal mee naartoe. Zo fijn dat dat kan! ♥


Over de Van Brienenoord Brug, weer thuis. Wat een prachtige lucht! En voor al die zomerse uitstapjes heb ik mijn polaroid camera maar weer eens uit de kast gehaald. Het is nog even zoeken voor de juiste instellingen. Op de boot waren de foto's overbelicht en van TREK zijn ze eigenlijk net iets te donker. Maar het blijft een leuk apparaat!


Zondag kwamen Koen en Anneke pizza-BBQen (en maakten we o.a. pizza met rucola uit onze moestuin yum!). 's Avonds zaten Roel en ik nog even samen bij de vuurkorf. Hoe mooi kleuren deze rozen door het vuur? Het was een mooie avond!


Door die warmte wil mijn kevertje ook extra vaak melk drinken. En een heerlijk ontbijtje in de tuin!



Maandag gingen we naar de kinderboerderij. Jolie vond het erg leuk en interessant (al blijft de vraag altijd of mama het stiekem niet nog leuker vindt tussen de dieren!)


En daarna bleven we nog even liggen in het gras langs de Kralingse Plas. Jolie vond deze brutale eenden voeren helemaal geweldig!


Woensdag stuurde Roel deze kiekeboe-foto door van Jolie. En van deze kleine dreumesvoetjes krijg je toch nooit genoeg?


Samen met André Kuipers in de Albert Heijn, lol! En een throwbackje naar de dierentuin. Deze foto had ik nog niet gedeeld in dit artikel over Diergaarde Blijdorp, want hij stond op Roel z'n telefoon.


Ik ben nog steeds druk met de #40days40outfits challenge. En ondanks dat ik al een paar keer gecheat heb (lees: geshopt), daagt het me ook uit om op zoek te gaan naar nieuwe combinaties met kleding die ik eigenlijk nog amper droeg. Deze roze leren rok bijvoorbeeld.
En het grootste geluk van mijn leven in 1 plaatje! ♥♥


Wat een boef! Ik krijg haar tegenwoordig bijna niet meer in de kinderstoel, dus eet ze - heel ongezellig voor ons - steeds vaker aan haar eigen tafel. 
Door omstandigheden waar ik jullie verder niet mee wil vervelen heb ik een aantal jaar een moeizame relatie met mijn vader gehad en ruim een jaar helemaal geen contact. Hij heeft Jolie na haar geboorte gezien en daarna meer dan een jaar niet meer. Hij is nu weer in the picture, en aangezien we vroeger altijd een hechte band hebben gehad, geef ik hem graag de kans weer iets met ons op te bouwen. En ik gun Jolie haar opa. Vrijdag kwam hij langs en hadden ze samen de grootste lol. Fijn om te zien! 


Vanmiddag ging ik koffie drinken met Desiree en Georgina bij Baker & Moore. Het was erg gezellig! Jammer dat dit soort dates er door het drukke bestaan als moeder (en nu ook nog eens in combinatie met werk) toch een beetje bij inschieten. We zouden dit veel vaker moeten doen!
Toen ik thuis kwam wilden Roel en ik eindelijk beginnen met het maken van een tipi voor Jolie. Dat staat al sinds januari op de planning. Dus wij naar de Gamma, dicht. Naar Karwei, dicht. Naar de Kwantum, dicht. En toen viel pas het kwartje: het is Pinksteren! Potverdorie, geen moment bij stil gestaan. Dus we waren voor niets op stap. Morgen maar weer een nieuwe poging!

Aankomende weken staan er nog meer leuke dingen op de planning, wat is de zomer toch een heerlijk seizoen!
Tegelijkertijd voelt het een beetje gek om al die mooie momenten te delen. Net is bekend geworden dat het vermiste meisje Savannah dood is gevonden en in combinatie met een eerder doodgevonden meisje deze week en meldingen van meisjes in dezelfde omgeving die klemgereden zijn door een auto, maar hebben kunnen ontsnappen, maken dat het lijkt alsof er toch echt (een) seriemoordenaar(s) actief is. Zo afgrijselijk, en wat moeten die ouders een verdriet hebben.
Daarnaast hebben we de aanslagen op Manchester van 2 weken geleden nog niet eens een plekje gegeven en gisteren was er alweer een brute aanslag in Londen. Ik ben te nieuwsgierig om het nieuws volledig te blocken, maar het raakt me zo enorm dat ik er oprecht diep verdrietig om kan zijn.
Ik wens de slachtoffers en de nabestaanden van de aanslag heel veel sterkte, liefde, kracht. En wat betreft die meisjes hoop ik dat ze de dader(s) zo snel mogelijk te pakken hebben en aan de hoogste boom hangen. 14 jaar... ik wil me niet eens voorstellen hoe vreselijk het moet zijn om je kind op zo'n manier te verliezen.
Hopelijk is het snel komkommertijd!

Populaire posts