FEEST || JOLIE 1 JAAR!


Yes! 31 januari werd Jolie alweer 1 jaar en op 4 februari vierden we dat met vrienden en familie.
Ik ben als enige ter wereld, zo voelt het althans, niet zo'n fan van een cakesmash en ik wilde graag iets anders doen voor de uitnodiging van haar eerste verjaardag. Iets met ballonnen!

Dus bestelde ik deze folieballonnen bij AliExpress en versierde ik haar bed met honeycombs en vlaggetjes van de Flying Tiger. Baby een schattig rompertje aan en schieten maar. Boven zie je de behind the scenes, ergens verder naar beneden vind je de foto die we uiteindelijk gebruikt hebben voor de uitnodiging.
En ik vond de foto zo leuk dat ik 'm ook heb gebruikt op de taartjes. Bij Hema kun je je eigen foto op tompoucen laten drukken. Omdat de mini-tompoucen iets kleiner waren dan verwacht, kochten we er ook nog een tompouceschnitt bij. Erg lekker, en fijn binnen het thema!
Het was even spannend of het wel zou passen, al die mensen in ons kleine huis. Met onze verjaardagen in de zomer hebben we de tuin erbij, dat scheelt een hoop. Maar we hadden genoeg ruimte. We schoven de meubels allemaal naar de zijkant en van de eettafel maakten we een feesttafel, voor cadeaus en taart.
Jolie's kinderstoel had ik versierd met ballonnen en ik zag het al helemaal voor me hoe ze te midden van al die mensen haar eerste taartje, met een foto van zichzelf erop, zou eten. Maar uiteraard wilde ze er niets van weten. Zowel van de tompouce als van de kinderstoel niet.

Ik vond het echt een ontzettend leuke middag! Jolie genoot zo in de schijnwerpers en wat is ze verwend! Ik hoef het komende jaar geen speelgoed meer te kopen haha! Omdat ik al een beetje aan zag komen dat ze veel zou krijgen had ik op de uitnodiging een linkje gezet naar haar verlanglijstje. Een makkelijke manier om aan te geven wat ze leuk vindt, wat ze nodig heeft en het voorkomt dubbele cadeaus.

Ik ben zo trots op mijn kleine prinses, nu officieel een dreumes. Hoera!

Q: Hoe vier(de) jij de eerste verjaardag van je kind?




 






Populaire posts