SUNDAY SNAPSHOTS || 31


Doordat onze vakantie ertussen zat, is de vorige Sunday Snapshots alweer 4 weken geleden. Onze vakantiefoto's zal ik binnenkort delen in een apart artikel, voor nu alle leuke momenten daar omheen. Lees je mee?





De dinsdag voor de vakantie sprak ik met Sanne af bij The Tea Lab. Ze trakteerde me op koffie en bananenbrood, yum! Jolietje was ook mee en vermaakte zich prima op de bank met alle kussens.


Op woensdag gingen Roel en ik lunchen bij Bazar, De kinderwagen zette we op kinderstoelstand erbij, en zo kon Jolie gezellig mee-eten. Af en toe een hapje brood of yoghurt, veel meer mocht ze toen nog niet, maar ik vond het zo'n leuk moment!


Nog wat laatste spullen halen voor de reis. Wat een fancy kleedkamers bij de H&M!


Wildvoeden in The Tea Lab. Augustus was borstvoedingsmaand, en zelfs de verenigde naties riepen op om je 'brelfie' te delen. Dat laat ik natuurlijk niet aan me voorbij gaan. #normaliseerborstvoeding.


Gepureerde watermeloen voor Jolie met deze geweldige lepels! Ik kreeg ze van Desiree en volgens mij komen ze gewoon van de Wibra.


Mijn liefdes! ♥


2,5 uur later dan gepland, maar daar gingen we. Roadtrip!!


En dit kevertje vond het heeeerlijk op vakantie!


Golden hour in Iseo!


En 2 weken later was het alweer tijd om te gaan. Wat is de tijd voorbij gevlogen!


Yep, dat zijn vlekken op mijn shirt! Sinds Jolie fruit- en groentehapjes krijgt, zit ik vaker wel onder de vlekken dan niet..... Ik heb het maar geaccepteerd als onderdeel van het moederschap, haha!


Zo'n schattig luierkontje!


Woensdag ging ik aan het werk voor een gesponsord artikel. Roel was nog een dag vrij en bleef bij Jolie. Fijn om even ongestoord te werken en wat tijd voor mezelf te hebben!


Outfitje!


Zaterdag kwamen mijn moeder en mijn stiefvader lunchen. Mijn moeder maakte deze foto, zo leuk! 3 generaties op 1 plaatje!


Zondag gingen Roel en ik ontbijten bij NRC. Ik had in december al een Groupon gekocht en die was allang verlopen. Ik had in maart al contact op genomen (het laatste weekend dat we konden komen was het al helemaal vol) en ik mocht mijn Groupon toen inleveren en kreeg onbeperkt uitstel voor wanneer ik 'm wilde besteden. Erg fijn dat ze met ons mee dachten! Nu hebben we 'm eindelijk geïnd en het was lekker en gezellig. Jolie vond het vooral vermoeiend. Die viel na het voeden op mijn schoot in slaap!


We wilden 's middags naar huis wandelen, maar belandde in een stortbui. Even schuilen bij de Coffee Company (ik had de dark moka, zo lekker!!) en wat dingen voor de bruiloft doorspreken. Het wordt echt wennen dat we dit soort dingen binnenkort niet meer zomaar kunnen doen op 1 inkomen.... #thuisblijfmoederproblems

Komende week wordt helemaal leuk, want dan ben ik jarig! Yeah! Hebben jullie nog leuke plannen?

Populaire posts