SUNDAY SNAPSHOTS || 29


Yay, eindelijk zomer! Zon! Tropische temperaturen! Lees je mee hoe de afgelopen weken er uitzagen?



Vorige week maandag ging ik outfitfoto's maken met Tara in Den Haag. Volgende keer maak ik er een dagje Den Haag van, want ik kwam erachter hoe slecht ik deze stad eigenlijk ken. Terwijl het maar een kwartiertje met de trein van Rotterdam is!

 

Kroelen met Twiggy. Ik zat wel echt in spanning, hoe lang gaat dit goed met zo'n bewegelijke baby?


Vorige week woensdag ging ik Jolie's paspoort ophalen. Vroeger stonden baby's nog bij hun moeder op hun paspoort, maar tegenwoordig moet zo'n kleintje een eigen paspoort hebben als je de grens overgaat. Hoe schattig is haar pasfoto?


Zondag gingen we op visite bij mijn vriendin Irene en haar gezinnetje. En zondag werd ik ook nog eens tante! Mijn stiefbroer en schoonzusje werden ouders van baby Felix!
Yep, inderdaad dezelfde naam als het zoontje van mijn beste vriendin (#lindaenfelix). Maar daarom niet minder leuk! ♥



Maandag kwamen Roels broer Koen en zijn vrouw Anneke bij ons eten. De zon scheen weer flink, dus gooiden we de BBQ aan. Jolie at lekker mee van de watermeloen van Roel. Ze stikte nog bijna in een stukje, wat mij een zowat een hartverzakking opleverde, maar het liep gelukkig goed af!


Gezellig hoekje in de tuin. Het plantje kleurt bij m'n fiets. Of eigenlijk de fiets van Desiree die ik al heel lang in bruikleen heb! :)
 Pff... Jolie zat de afgelopen weken in sprongetje 5 en dat was flink te merken. Snel huilen, weinig slapen en veel, veel drinken aan de borst. Ze zat niet lekker in haar vel en had heel veel aandacht nodig. Daarnaast nog proberen mijn huis op orde te houden, boodschappen te doen en ook nog een leuke vrouw voor Roel te zijn begon me goed op te breken. Ik ben zó moe! Gelukkig is het sprongetje nu voorbij en is ze weer helemaal haar vrolijke zelf. Hopelijk volgen er ook weer betere nachten zonder voedingen om de 3 uur.....




Woensdagavond namen Roel en ik ons avondeten mee naar de Kralingse Bos en gingen we daar picknicken. Daarnaast maakten we een wandeling om de plas en zagen we de zon ondergaan. We gingen rond 22:30u pas weer naar huis, wat een heerlijk zomeravond!



Afgelopen woensdag was Roel jarig en het was wederom een enorm mooie dag. Roel was vrij en we gingen naar het strand in 's Gravezande. Jolie's eerste keer op het strand (dat zand moet natuurlijk even geproefd worden) en ook de eerste keer dat Roel en ik samen naar het strand in Nederland gingen, haha!
We waren pas laat in het middag op het strand, we wilden de heetste uren overslaan. Toen we aankwamen was het bewolkt, maar al snel trok het weer open en hadden we een heerlijke zonnige namiddag aan de zee. Wat een mooie dag!


Donderdag had ik met mijn nichtje Anna afgesproken. En waarom binnen zitten als de zon schijnt? Dus dit keer met een volle tas naar het Euromast Park om te picknicken! Het was erg gezellig en we zijn weer helemaal bijgekletst!


Die warmte is wel vermoeiend... Wat een heerlijkheid is dit?! Zoveel liefde!!


Hij stond er weer mooi bij zo in de zon!




Voor Vaderdag gaven Jolie en ik Roel een pizzasteen voor in de oven én op de BBQ. Vandaag hebben we hem uitgetest en het was echt een succes! De onderkant wordt zo knapperig... Ik zal er binnenkort eens een review overschrijven, over hoe het werkt en wat het resultaat is!
En Jolie was niet alleen geintrigeerd door de lekkere pizza waar zij niet van mocht mee-eten, maar ook door haar ome Bas! :) 

Wat een heerlijke weken, he? En dan komt er nog meer zon aan, én ook nog onze zomervakantie! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En hebben jullie nog vakantieplannen?

Populaire posts