SUNDAY SNAPSHOTS || 26


Er zijn alweer 2 volle weken voorbij! Lees je mee wat ik allemaal gedaan heb?





2 weken geleden was mijn broertje jarig en gingen we naar Nijmegen. in de vooravond bleef Jolie bij mijn moeder en gingen Roel en ik naar de film. The Jungle Book in 3D, wel even wennen zo'n klein bioscoopje. er was zelfs pauze! deed ons des te meer beseffen hoe verwend we zijn hier in Rotterdam! // 's avonds de verjaardag van mijn broertje! hoera, 30 jaar! // maandag ging ik het oud papier weggooien en kwam ik iets teveel van deze verpakkingen tegen... ik ben echt verslaafd aan de mokka room chocolade van Aldi. ik koop het nu maar niet meer, want als ik een pak in huis heb gaat ie ook op!



vorige week dinsdag was Jolie 4 maanden en mocht ze beginnen met groente- en fruithapjes. ik maakte worteltjes. ze moest even wennen (lees: een heel vies gezicht trekken), maar vond het na een paar happen wel lekker. ik geef haar nu iedere avond bij het avondeten een paar hapjes groente en het gaat er goed in! // gekke Gijs bleef gewoon liggen toen ik het bed had opgemaakt!





vorig weekend hadden we een familieweekend met Roel zijn gezin. we maakten zaterdag een wandeling op het avonturenpad, gingen 's avonds BBQ-en (watermeloen geeft zulke zomerse plaatjes!) en zondag gingen we zwemmen. voor Jolie de eerste keer, maar ze vond het zo leuk! wel vermoeiend, dus daarna even bijslapen in het zonnetje. en zondagavond voor vertrek natuurlijk even op de foto met opa en oma en al haar neefjes en nichtjes!


Jolie had zich keurig gedragen het hele weekend, maar ze was doodmoe. maandag sliep ze zo wat de hele dag! heerlijk, zo samen kroelen!

 



woensdag gingen Roel en ik naar De Trap, naast het Centraal Station. best een klim, maar goed te doen, en wat een prachtig uitzicht! wel veel wind, zoals je kan zien op de foto. Jolie miste het hele feest, want ze lag lekker te slapen in de draagzak // het was een prachtige dag, dus daarna wandelden we naar Vapiano om een pizzaatje te eten op het terras. en als toetje ijsjes bij de IJssalon! kinderbueno-ijs is echt mijn lievelings!




dit rompertje kregen we van een collega van Roel. haar dochter heeft het bedrijf 'Je Moer' opgezet, wat plat Rotterdams is voor 'Je Moeder!'. ik vind 't wel grappig! // mooie rozen in de zon // lieve Jolietje bij ons op bed

Vrijdag aten we tapas en ontpopte we champagne voor goed nieuws! wat het goede nieuws is kan ik nu nog niet vertellen, maar dat horen jullie snel!



vandaag ging ik met Marinke naar de Swan Market. toen we om 11:30u aankwamen was het nog niet open. dus maar even een cappuccino gedronken op het terras aan de overkant en daarna een rondje Swan. was erg leuk, maar wat is alles daar duur geworden! ik heb veel leukere adresjes van webshops waar je dezelfde dingen voor veel goedkoper kan krijgen! maar het was zeker leuk om even wat inspiratie op te doen

Q: Hebben jullie leuke weken achter de rug? De zomer is nu wel echt begonnen, he!

Populaire posts