SUNDAY SNAPSHOTS || 15


Bloggers als 'Jennie from the blog' maken wekelijk een foto-overzicht. Dat lijkt me onwijs tof, maar ik kom nooit aan zoveel foto's! En dan opeens zijn er een paar mooie dagen en stroomt mijn Insta over... Daarom nu een Sunday Snapshots, vol foto's van de laatste 3! weken. Hier kijk je naar:

boven: Door al die zonneschijn had ik al dagen trek in ijs! Gisteren kon ik eindelijk m'n slag slaan bij de IJssalon op de Meent. Cappuccino, Kinder Bueno en hazelnoot, een zalige combinatie! Yummm!


De dinsdag na mijn verjaardagsfeest ging ik de stad in met het geld en de cadeaubonnen die ik gekregen had en heb ik uitgebreid geshopt voor de baby. Thuis stalde ik alles uit, en Gijssie zou geen echte kat zijn als hij er niet meteen bovenop zou gaan zitten...!


Deze lamp heb ik cadeau gekregen van Roel voor mijn verjaardag. Ik vind 'm echt prachtig!


Over mooie lampen gesproken... Vorige week maandag ging ik ontbijten met mijn oud-collega Gudrun en haar dochtertje Emily bij de Bakkerswinkel in Rotterdam Kralingen. Heerlijk rustig, lekkere scones en wat een mooie inrichting! En leuk om Gudrun weer te zien en bij te kletsen uiteraard!
Ik voel de baby nu iedere dag, zo fijn! Het voelt als vlinders in mijn buik, ik ben dolverliefd op ons meisje!


Maar zwanger zijn gaat niet alleen over rozen... Ik heb heel veel pijn in mijn bekken en waarschijnlijk ook last van nierstuwing gehad! Veel rusten dus... En Twiggy rust met mij! ♥


Voor mijn doen is mijn haar ontzettend lang! Maar ik heb het eigenlijk altijd vast, vind het los niet zo mooi. En aangezien mijn punten echt heel dood zijn, wordt het weer tijd voor de kapper. Een wat langere boblijn overweeg ik. Wat vinden jullie?


Op Roel zijn vrije woensdag moesten we vroeg op het gemeentehuis zijn. We hadden een afspraak zodat hij ons kind kon erkennen. Daarna moest ik nog wat ophalen wat ik via Marktplaats gekocht had en de rest van de dag hadden we niets... Het regende pijpenstelen, dus besloten we er een relax dagje van te maken. Matras voor de televisie, pizza besteld en de hele middag én avond Nacos gekeken. Wat een goede serie!! Ik kan niet wachten tot seizoen 2!



Gijssie vindt de schopjes geen probleem, die knuffelt lekker met mijn buik. En zo'n leuk idee dat de baby nu ook zijn gespin kan horen! ♥


Vorige week zaterdag gingen Desiree en ik op kraambezoek bij onze vriendin Inês, die we kennen van de middelbare school. Dit is al haar derde kindje, wat een beauty he!


Zondag was het prachtig weer! Ik was ontzettend chagrijnig na weer een nacht met heel veel pijn, maar ik wilde toch heel graag de deur uit. Met Roel in de zon op het terras van café de Zondebok en het Zwarte Schaap kwam ik helemaal bij. Het voelde eeuwen geleden dat ik op de Witte de With was geweest!


Goedemorgen!


Dinsdag hadden Sanne en ik het spontane idee om de stad in te gaan en van de nazomer te genieten, maar bij onze vaste 'stamkroeg' The Tea Lab was geen plek meer buiten! Gelukkig vonden we nog een plekje in de zon bij Penny Pean. We eindigden de dag bij bio-supermarkt Marqt waar ik dit drankje kocht. Wostok Dennenaalden! Een beetje apart, maar zeker lekker!




Jaaa! En woensdag zat ik weer bij het Zwarte Schaap, dit keer met Marinke! Het was een goede week om werkloos te zijn! :) Wat groeit die buik, he! Morgen alweer 25 weken...



Donderdag sprak ik af met Christel en Levi bij The Tea Lab. Die bloem heeft Levi voor me geplukt. Al helemaal bij school, dus hij heeft al een hoop doorstaan en is eigenlijk een beetje verpieterd... Maar ik wilde 'm natuurlijk wel bewaren, hihi! 
En het is weer herfst, het hoedenseizoen! Deze is van Monki en kreeg ik van mijn moeder toen ze in Nederland was dit voorjaar. Vandaag komt ze weer en blijft voor een paar dagen, yeah.
Wat een zon ook weer die dag..!

Vrijdag paste ik op Felix. We maakten er een gezellige dag van. Kleuren, konijnen kijken bij de dierenwinkel, boodschappen doen, met water spelen op het Dakpark.... De dag was zo voorbij!


's Avonds hadden we de housewarming van een goede vriend van Roel en zijn vriendin. Ondanks dat ik inmiddels alleen nog maar kon waggelen, wilde ik het feest niet missen. Mijn buik komt mooi uit in dit kleine zwarte jurkje, ik ben er trots op!

Q: En, hoe zagen jullie weken eruit? Nog leuke plannen voor komende dagen? Mijn moeder is dus een paar dagen in town, dus dat wordt babyshoppen. En we hebben nog een extra echo gepland, gewoon voor de lol. Roel heeft vakantie deze week, dus we gaan ook flink klussen in huis. Of hij eigenlijk, waarschijnlijk mag ik alleen toekijken. Goed geregeld he?! ;)




Populaire posts