SUNDAY SNAPSHOTS || 11


De laatste keer dat ik iets op mijn blog schreef is alweer even geleden. Het was dan ook een hele gekke en drukke week! Roel werd 30 en we hadden allemaal leuke dingen gepland. Maar we namen ook afscheid van mijn oom, die me erg dierbaar was.
Lees vandaag mee hoe de afgelopen 2 weken verlopen zijn:


Boven: Woensdag ging ik Sanne's huisje bekijken in Oostvoorne. Ze woont er al voor de 2e zomer in een rij en ik was er nog nooit geweest! Meestal spreken we af in Rotterdam. Sanne liet me ook direct wat van de omgeving zien: we dronken koffie in Brielle, gingen bij haar thuis lunchen in Oostvoorne en hebben daarna nog een uurtje aan het strand gezeten in Rockanje. Wat een leuke dag!


In Antwerpen vond ik deze culottes. Ik twijfelde of ik ze moest kopen, maar jullie gaven een overweldige 'yay'! En ben er nu superblij mee!


Het heerlijke luie leven van een kat....


 Fashion Week!


Vorige week donderdag werd mijn oom opgenomen in een hospice. Mijn broertje kwam naar Rotterdam en samen met mijn nichtje gingen we op bezoek. Het was een mooie avond, ondanks dat het heel verdrietig was om afscheid te moeten nemen (hij was pas 66!!), hebben we heel veel gelachen, herinneringen opgehaald en verhalen van vroeger gedeeld. Een glimlach en doorgelopen mascara van het huilen. Een mooi afscheid van een mooie man.


Zondag kwamen Irene en Geert bij ons langs met hun zoontje Niek. Roel en Geert hebben heel de middag zitten jammen, en Niek vond het prachtig!


14 weken zwanger hier. Mijn buik groeit opeens enorm! Woensdag ben ik naar de verloskundige geweest en hebben we het hartje gehoord. Zo mooi! Alles gaat gelukkig goed! En omdat ik 'zover naar voren' draag, zal ik de baby snel gaan voelen, zei ze. Ik hoop het, lijkt me geweldig!





Maandag werd Roel 30! Hoera! Hij had er 2 dagen vrij voor genomen. 's Ochtends kreeg ik het bericht dat mijn oom was overleden, dus het was erg dubbel. We besloten om onze plannen wel gewoon door te laten gaan.
We gingen lunchen bij Bazar en ik had kaarsjes mee. 30! Daarna gingen we naar het Inntel Hotel. Van mijn vorige werk had ik een Pluim gehad als kerstpakket die we hier konden besteden. Een prachtig hotel, met een goed uitzicht, een zwembad, sauna, een bad op de kamer en heerlijke bedden!
Omdat het hotel in het centrum ligt, konden we makkelijk de stad in. 's Avonds gingen we naar de film, Jurassic World! Geweldige film!!
De volgende ochtend kregen we een heerlijk ontbijtje in de zon, hebben we nog even gezwommen en was het weer tijd om uit te checken. Wat een luxe allemaal, he?


We hebben een konijnenplaag in de buurt. Ik vind het wel leuk, zitten er voor ons huis een paar konijntjes tussen de vogels in het gras. De poezen vinden het leuk om een andere reden.... Gijssie stond deze week met deze prooi voor de deur... En ze eten het konijn bijna helemaal op. Luguber!


Donderdag was de crematie van mijn oom. Zo verdrietig! Wel fijn om mijn hele familie weer eens te zien, mijn vader is de jongste van 11 kinderen, dus we zijn met heel veel. Na de crematie hebben we nog wat gedronken met Roel, mijn broertje en mijn nichtje.


Lieve, zachte poezenpootjes!

Wat zijn jullie plannen komende week? Er wordt heel veel regen en wind voorspeld, ik ga maar aan de slag in huis. Alvast wat dingen voorbereiden voor de verbouwing! En ik kan niet wachten om weer wat outfits te shooten, hopelijk is dit noodweer snel voorbij!

Populaire posts