OOTD || CULOTTES

Ph: Roel van Tienen
culottes - Urban Outfitters, blouse - H&M trend, sneakers - Nike

Culottes zijn hot op dit moment, maar ik vroeg me af in hoeverre het iets voor mij is.
Als ik al een broek draag zijn het jeans of een joggingsbroek. Shorts misschien, met bruine benen en op reis. Eigenlijk ben ik vooral een jurkenmeisje. Maar bij het vinden van dit exemplaar bij Urban Outfitters, kon ik het 75% korting label niet weerstaan. Een mooi moment om iets nieuws te proberen!
Op de grauwe en stormachtige dag dat de foto's zijn genomen, combineerde ik mijn culottes op een sportieve manier. En wijde, oversized blouse op een wijde, oversized broek. Kan dat? Ik vind van wel! De sneakers van Nike die ik eronder draag zijn ook nog vrij nieuw. Een cadeau van mijn moeder, lief he? Mijn haar in een hoge knot en mijn look is compleet.
Wat vind jij ervan? En heb jij al culottes?




Populaire posts